Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پایانی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز با برگزاری دیدارهای همزمان پیگیری شد که در پایان نیمه اول سرخپوشان پرسپولیس برابر سایپا به برتری رسیدند و استقلال برابر شاهین بوشهر شکست خورد. 

در ورزشگاه آزادی پرسپولیس به مصاف سایپا رفت و در دقیقه 3 توسط وحید امیری به گل برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل روی پاس خوب بشار رسن به دست آمد. سرخپوشان در این نیمه فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند. در ثانیه های پایانی نیمه اول اوساگونا دومین گل سرخپوشان را به وارد دروازه سایپا کرد.

در بوشهر تیم سقوط کرده شاهین میزبان استقلال بود که نیمه اول این دیدار با برتری میزبان جنوبی به پایان رسید. در دقیقه 25 صارمی با شوتی غافلگیر کننده دروازه استقلال را باز کرد. در این صحنه سیدحسین حسینی کمی از دروازه خارج شده بود و با وجود واکنشی داشت نتوانست مانع از گل شدن توپ شود.

کد خبر 5004031

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال سایپا تهران تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر هفته سی ام لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فدراسیون کشتی ورزش همگانی لیگ برتر والیبال مهدی طارمی فوتسال والیبال نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان به پایان رسید. مهرداد محمدی(۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند(۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی(۸۳) و مجتبی فخریان(۸۵) برای شمس آذر گل زدند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی.

حملات استقلال و فرصت سوخته

شروع بازی برای استقلالی ها هجومی بود و این تیم برای رسیدن به گل فشار روی دروازه حریف را از دقیقه یک در دستور کار قرار داد و خیلی زود هم می توانست به گل برسد اما ایمان سلیمی در دقیقه ۷ توپ ارسالی از جناح چپ را در شرایطی که با دروازه بان تک به تک بود از کنار دروازه به بیرون زد تا فرصت طلایی آبی پوشان از دست برود.

محمدی و گل برتری آبی ها

در شرایطی که انتظار از بلانکو در خط حمله استقلال بود که دروازه شمس آذر را باز کند، ارسال از چپ ابوالفضل جلالی درون محوطه جریمه توسط مهرداد محمدی مهار شد و این بازیکن با یک ضربه فنی دروازه حریف را باز کرد تا شادی به جمع آبی ها بیاید.

شمس آذر سوار بر بازی شد

بعد از گل استقلال شاگردان سعید دقیقی تلاش کردند رفته رفته به سمت دروازه استقلال حمله کنند. هر چند آنها موقعیت هایی را درون محوطه جریمه خلق کردند اما ضربات بازیکنان به اندازه ای نبود که خطری جدی دروازه حسینی را تهدید کند تا در نهایت نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

استقلال بهتر از همیشه

شروع نیمه دوم برای استقلال با گل همراه بود این تیم با استفاده از سرعت بالای مهرداد محمدی در خط حمله، مدافعان شمس آذر را غافلگیر کرد و در دقیقه ۴۹ فرار این بازیکن با خطای بازیکن قزوینی همراه شد که با تشخیص داور پنالتی به سود استقلال اعلام شد. محمدی این ضربه را در دقیقه ۵۱ به گل دوم خودش و استقلال تبدیل کرد.

شمس آذر کم رمق در خط حمله

شاگردان سعید دقیقی هر چند در حفظ و گردش توپ وضعیت مناسبی داشتند اما نتوانستند در خط حمله موقعیت های خطرناکی را روی دروازه استقلال ایجاد کنند و دفاع کم اشتباه و مستحکم آبی پوشان اجازه نزدیک شدن به دروازه حسینی را به حریف نداد. در دقایق پایانی شمس آذری ها تلاش زیادی کردند تا به گل برسند.

مرادمند تیر خلاص را زد

در شرایطی که قزوینی ها برای کم کردن فاصله روی دروازه استقلال حمله می کردند، در دقیقه ۷۷ شاگردان نکونام صاحب یک ضربه کرنر شدند که این ارسال با ضربه سر محمدحسین مرادمند به گل سوم آبی پوشان تبدیل شد تا خیال سرمربی محروم استقلال که از روی سکوها تیمش را هدایت می کرد برای گرفتن سه امتیاز راحت شود اما این پایان کار نبود و اوضاع پیچیده شد.

شوک به استقلال با دو گل

تیم قزوینی که نتوانسته بود در طول بازی از حملاتش استفاده کند، بالاخره به خواسته اش رسید و در دقیقه ۸۳ روی ارسال از جناح راست و ضربه فراز امامعلی به گل رسید تا آبی پوشان نگران نتیجه پایانی بازی شوند. در شرایطی که استقلال هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود دو دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کرد تا اوضاع پیچیده شود و استرس بر آبی پوشان حاکم شود.

بازگشت به صدر و ادامه حساسیت

استقلال با سه گل توانست شمس آذر را شکست دهد تا تعقیب و گریز در هفته های باقی مانده در صدر جدول همچنان با پرسپولیس ادامه داشته باشد. با پیروزی آبی پوشان برابر شمس آذر این تیم ۵۳ امتیازی شد و به صدر جدول برگشت. پرسپولیس هم با ۵۲ امتیاز در تعقیب آبی ها قرار دارد.

کد خبر 6082775 رضا خسروي

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد