Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین اسکندری عصر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم که با عنوان «سوگواره بصیرت عاشورایی» در اداره کل اوقاف و امور خیریه قم برگزار شد، با بیان اینکه عزاداری سیدالشهدا (ع) همیشه در طول تاریخ از اهمیت خاصی برخوردار بوده است، افزود: ائمه معصومین (ع) عنایت و اهمیت خاصی نسبت به اقامه عزاداری اباعبدالله (ع) داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، عزاداری اباعبدالله در کشور اوج گرفته است، افزود: شیوع ویروس کرونا موجب شده است که عزاداری‌های امسال با شرایط خاصی برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه باید عزاداری امام حسین (ع) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شود، تصریح کرد: در ماه محرم امسال علاوه بر توجه به اهمیت عزاداری اباعبدالله (ع)، رعایت مسائل بهداشتی و حفظ سلامتی مردم مورد تاکید است،.

اسکندری افزود: گروه‌های مردمی مرتبط با بقاع متبرکه از هفتم تا روز عاشورا با آماده کردن ماشین‌هایی با پخش عزاداری از بلندگو، فضای محرم را در استان و محلات قم پررنگ می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۲۵ مبلغ ویژه محرم در فضای مجازی اقدام به فعالیت‌های تبلیغی می‌کنند، افزود: در ایام محرم توزیع چهار هزار بسته معیشتی برنامه ریزی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: قرارداد ایجاد شغل‌های خانگی در شعاع پیرامون بقاع متبرکه با استفاده از ظرفیت بقعه‌های استان در حال نهایی شدن است که در گام اول، این موضوع در دو بقعه سید معصوم و امامزاده جمال الدین واقع در جاده اراک به زودی فعال می‌شود که در صورت موفق بودن گام اول این طرح این آمادگی وجود دارد تا پایان سال ۴۰۰ شغل کوچک توسط اوقاف در استان ایجاد شود.

کد خبر 5004026

منبع: مهر

کلیدواژه: عاشورا انقلاب اسلامی ایران قم مراسم عزاداری ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا شهرکرد مراسم عزاداری روز خبرنگار کرمانشاه گرگان هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد