Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - همایش بزرگ موتورسواری "رهروان حسینی" عصر امروز به همت سپاه زنجان و حسینیه اعظم زنجان در مسیر مزار شهدا تا حسینیه اعظم زنجان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،  عصر امروز همایش بزرگ موتورسواری "رهروان حسینی" به همت سپاه ناحیه زنجان و حسینیه اعظم زنجان در مسیر مزار شهدا تا حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ ت

R7707/P/S6,59/CT7 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۳ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۴ پیکر آیت الله تسخیری در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد ۵ عزاداری محرم امسال متفاوت با سال‌های قبل/ کرونا مراسم تعزیه‌خوانی در «شهرضا» را تعطیل کرد ۶ درخواست پدر ۶ قلوهای البرزی از مسئولان ۷ حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر ۸ آیت‌الله علم‌الهدی: محرم قلب‌ها را زنده می‌کند / همه‌‌ ‌عزاداران حسینی‌ پروتکل‌های بهداشتی را ‌رعایت کنند مهمترین اخبار استانها جزییات آزادی ۳ صیاد بلوچِ در بند دزدان دریایی سومالی / ۱۴ صیاد دیگر هنوز در بند گروه تروریستی "الشباب" اسیرند تولیت آستان قدس رضوی: مردم اجازه ندهند عده‌ای دوگانه «عزاداری و سلامت» را ایجاد کنند جانشین فرمانده ناجا: آمادگی کامل برای برگزاری باشکوه سوگواری‌های ماه محرم را داریم/ در برخورد با اراذل و اوباش کوتاهی نمی‌کنیم حرم مطهر رضوی سیاه‌پوش عزای سیدالشهدا (ع) شد / آیین سنتی «صلات» ‌اجرا می‌شود + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم گزارش/ خانواده موشک های فاتح ۱۳ عضوی شد/ دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی ایران به نام «حاج قاسم» ظریف خطاب به شورای امنیت: آمریکا هیچ حقی برای تلاش در جهت احیای تحریم‌ها ندارد چین: آمریکا هیچ حقی برای درخواست بازگشت تحریم‌ها علیه ایران ندارد مردم اجازه ندهند بدخواهانِ بهانه‌جو مراسم عزاداری را زیر سؤال ببرند تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسینیه اعظم زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه

تین نیوز

‍اخیرا استاندار استان آستاراخان، ایگور بابوشکین، در همایش بین المللی روسیه که در محل نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد ملی مسکو موسوم به ودنخا، برگزار شد و در آن استانداران روسیه و مناطق خودمختار حضور داشتند، به تشریح آخرین وضعیت توانمندی ها و دستاوردهای این استان پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل، اهم موارد مطرح شده حوزه ترانزیت به شرح ذیل است:

1. استان آستراخان نقش کلیدی کریدور بین المللی حمل و نقل «شمال جنوب» را ایفاء می نماید. کالاها از روسیه، بلاروس، ایران، عراق، هند، امارات متحده عربی و سایر کشورها از طریق بنادر آستراخان ترانزیت و ارسال می گردند.

2. در سال 2023 نزدیک به 4 میلیون تن محموله از بنادر دریایی واقع در آستاراخان بارگیری و تخلیه گردیده است که نشانه همکاری فعال این استان با همه کشورهای حوزه دریای خزر به ویژه با جمهوری اسلامی ایران است.

3. استان آستاراخان به مرکز کشتی سازی خزر تبدیل گردیده است. کارخانجات کشتی سازی استان سفارشات کشورهای حوزه خزر را انجام می دهند.

4. ساخت کشتی های کانتینربر در منطقه جنوبی روسیه و از جمله ترمینال های جدید بارگیری و تخلیه روغن و غلات در دستورکار قرار گرفته است.

5. به دستور رئیس جمهوری فدراسیون روسیه، عملیات لایروبی کانال کشتیرانی جهت عبور کشتی ها با ظرفیت بالا در حال انجام است. این کانال تنها مسیر اتصال آب های داخلی روسیه به دریای خزر می باشد.

6. همچنین به گفته وی ایجاد مرکز لجستیک ترکمنستان در منطقه ویژه اقتصادی بندری آستاراخان و نیز موضوع ایجاد خط رو - رو بین بنادر استان آستاراخان و ترکمن باشی(ترکمنستان) که از سال 2014 در دستور کار طرفین قرار دارد، مجددا مورد توافق قرار گرفته است.

مهمترین مزیت اقتصادی استان آستاراخان، قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال جنوب می باشد که پس از جنگ روسیه با اوکراین و محدود شدن راه های دسترسی این کشور، مورد توجه بیشتری قرار گرفته است و عملا دسترسی و صادرات روسیه به خلیج فارس، هند و دریاهای آزاد را از طریق ایران میسر می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • تشریح توانمندی های استان آستاراخان در همایش بین المللی روسیه
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید