Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرمزهای قهرمان لیگ با این پیروزی برابر سایپا در استادیوم خالی از تماشاگر آزادی با 14 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم لیگ را به پایان رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سزخ‌پوشان پایتخت که چند هفته پیش توانسته بودند چهارمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر را قطعی کنند و پوکر خود را جشن بگیرند، در واپسین مسابقه خود با عبور از سد شاگردان ابراهیم صادقی خامه شیرین را روی کیک قهرمانی سرریز کردند تا با برد و روحیه مناسب به مصاف استقلال در دربی جام حذفی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی‌های خودروساز نیز با توجه به شرایط شاهین و پارس جنوبی از مهلکه سقوط فرار کردند تا سال آینده را هم در لیگ برتر باقی بمانند.

 

پرسپولیس 3
گل: وحید امیری (4) - اوساگونا (45) - علی علی‌پور (90)

 

 

سایپا صفر
گل: -

 

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ - محمدحسین کنعانی‌ زادگان - سیدجلال حسینی - محمد نادری - سیامک نعمتی - سعید حسین‌ پور( 72 - امید عالیشاه) - احمد نوراللهی - بشار رسن - مهدی ترابی(80- مهدی شیری) - وحید امیری - کریستین اوساگونا(72 - علی علیپور)

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

ترکیب سایپا: محمدحسین اکبر منادی - سعید محمدی فرد - طاها شریعتی - رضا جعفری( 46 - مجید علیاری) - آرمان رمضانی - آرمین سهرابیان - عارف حاجی عیدی - حسین کامیاب - ابوالفضل جلالی - محمد صادق بارانی - مرتضی آقاخان(46- محمدرضا سلیمانی)

سرمربی: ابراهیم صادقی

سرمربی: یحیی گل محمدی

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

قطع همکاری میلان با سرمربی ایتالیایی‌اش در پایان فصل جاری قطعی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان با وجود شکست خانگی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا که منجر به قهرمانی زودهنگام رقیب دیرینه‌اش شد، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نراتزوری در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست اما ظاهراً مدیران باشگاه میلان از وضعیت موجود این تیم و اختلاف به وجود آمده بین میلان با اینتر ناراضی هستند و به دنبال ایجاد تغییرات در کادرفنی میلان برای فصل آینده هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ استفانو پیولی در پایان فصل جاری توسط هیت مدیره باشگاه میلان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. مدیران این باشگاه جستجوی خود را برای جذب سرمربی جدید آغاز کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم‌های لاتزیو، اینتر و فیورنتینا که در سال 2019 هدایت میلان را برعهده گرفت و این تیم را در فصل 22-2021 به قهرمانی سری A ایتالیا رساند، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

پیولی در پی شکست شب گذشته تیمش در دربی دلامادونیا گفت: متأسفانه یکبار دیگر نتوانستیم حتی یک تساوی از دربی به دست بیاوریم. ما در جریان بازی موقعیت‌هایی خوبی نصیب‌مان شدیم، اما می‌خواستیم عمقی‌تر دفاع کنیم تا دوباره گلی شبیه به گلی که تورام در نیمه دوم زد، دریافت نکنیم. تیم مصمم بود و با جاه‌طلبی جنگید، اما شانس با ما یار نبود که به تساوی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی