Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با انجام هشت دیدار به اتمام رسید و نتایج جالبی به دست آمد. پرسپولیس به عنوان قهرمانی لیگ نوزدهم دست پیدا کرد و استقلال باردیگر نتوانست حریف سنتی خود را شکست دهد اما در بخش عناوین فردی موفقیت از آن آبی‌ها شد.

شیخ دیاباته با دو گلی که در این هفته به شاهین زد، موفق شد با ۱۵ گل در اولین فصل حضور خود در فوتبال ایران به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و شهریار مغانلو را که ۱۳ گل به‌نام خود ثبت کرده بود، را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر و علی علیپور هم با ۱۲ گل به طور مشترک در رده بعدی قرار گرفتند. دیاباته اولین آقای گل خارجی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر شد.

در بخش پاس گل هم مهدی قایدی با پاس گلی که داد با هشت پاس گل در کنار میلاد جهانی از صنعت نفت عنوان بهترین پاس گل دهنده لیگ را به خود اختصاص داد. قایدی همچنین به قول خود عمل کرد و در لیگ نیز ۱۰ گل به ثمر رساند. مهدی ترابی از پرسپولیس با ۶ پاس گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده نسبت به این دو نفر بود.

برچسب‌ها مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته علی علیپور میلاد جهانی لیگ برتر فوتبال مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته علی علیپور میلاد جهانی لیگ برتر فوتبال مهدی ترابی مهدی قائدی باشگاه پرسپولیس شیخ دیاباته علی علیپور میلاد جهانی لیگ برتر فوتبال مهدی ترابی پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل اول ایران به ترکمنستان توسط مهدی قایدی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # مهدی قایدی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران - ترکمنستان شد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • (ویدئو) گل اول ایران به ترکمنستان توسط مهدی قایدی