Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، از دیروز تا کنون تصاویر و خبر تولد شش قلوها کرجی در رسانه‌ها و فصای مجازی در کشور دست به دست می‌شود.

نوزادانی که زایمان دوم مادر جوان  و ۲۰ ساله کرجی است و اکنون به یکباره مادر در دومین زایمان خود صاحب ۶  فرزند اعم از سه دختر و سه پسر ۹۰۰ گرمی تا ۱۱۰۰ گرمی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر مادر این نوزادان در حالت بسیاری خوبی قرار دارد و از ریکاوری خارج شده است.

پدر این شش قلوه‌ها که ۲۸ سال سن دارد از مسئولان استان البرز خواست تا با توجه به اینکه مستاجر است و درآمد بالایی نیز ندارد او را کمک کنند.

با توجه به اینکه این نوزادان زودتر از موعد بدنیا آمدند باید مدتی در nicu  بیمارستان بستری باشند.

پربیننده ترین دریافت مجوز استخدام ۴۷هزار نفر در آموزش و پرورش اجرای طرح ترافیک از شنبه در تهران معلمان تهرانی غیرحضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند افزایش ۵برابری حقوق فرهنگیان از سال۹۲ تاکنون داوطلب منتشرکننده سوالات کنکور دستگیر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرج نوزادان البرز زایمان زودرس نوزاد دوقلو نوزادان تازه متولد شده قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»

 انسیه خزعلی در توئیتی نوشت: بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آنها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی درادامه نوشته است: همانطور که ذکر کردم، در کمیسیون مطرح شد با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد، این پیشنهاد باید از دستور خارج شود؛ جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

معاون زنان رییس جمهور در پایان تاکید کرده است: اگر مسئولان محترم ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند، باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • تصویری تازه از حیوان کمیابی که در ایران متولد شد
  • درخواست مجدد برای ذکر نام مادر در کارت ملی
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • درخواست مجدد برای ذکر «نام مادر در کارت ملی»
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • ۵۶ درصد زایمان‌ها در کشور سزارین هستند / بدرفتاری کادر درمان ترس از زایمان طبیعی را دوچندان می‌کند