Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:48:46 GMT

خبری مهم از باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۶۷۴۱

خبری مهم از باشگاه پرسپولیس

با وجود گذشته یک هفته از وعده وزارت ورزش و جوانان هنوز اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی نشده‌اند و مشخص نیست که چه زمانی قرار است این اتفاق رخ دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرار بود در این هفته ترکیب جدید هیئت مدیره تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شده و از سوی وزارت ورزش اعلام شود اما ماجراهای قرارداد ویلموتس باعث شد تا همه چیز عقب بیفتد و تا این لحظه همچنان خبری از معرفی اعضای جدید هیئت مدیره نیست و باید منتظر ماند و دید امروز خبری خواهد شد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی گمانه زنی هایی درباره اضافه شدن دو نفر به اعضای هیئت مدیره پرسپولیس صورت گرفته که خبرگزاری فوتبالی در یک ماه گذشته به معرفی آنها پرداخت، محمد علیپور مدیر ورزشی سابق وزارت نفت که سابقه کار با یحیی گل محمدی را هم دارد یکی از اصلی ترین گزینه های هیئت مدیره و حتی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس است و همچنین شهردار منطقه ۱۸ تهران هم گزینه بعدی وزارت ورزش برای حضور در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه است.

البته از باشگاه پرسپولیس خبرهایی مبنی بر جدایی مهرداد هاشمی هم به گوش می‌رسید که ظاهراً با مخالفت وزارت ورزش مواجه شده است، روابط مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه پس از امضای قرارداد کارگزار باشگاه پرسپولیس و انتخاب شرکت آتیه داده پرداز به جای شرکت ریحان فیلم تیره و تار شد و به نوعی گفته می شود که پس از عقد این قرارداد و اختلاف با رسول پناه علاقه ای به ماندن در باشگاه پرسپولیس ندارد. مهرداد هاشمی در مقطعی از زمان، قهر کرد و پنج ماه در هیچ یک از نشست‎های هیئت مدیره شرکت نکرد.

بعد از انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه باید منتظر انتخاب مدیرعامل برای پرسپولیس باشیم که این موضوع باید در شهریورماه اتفاق بیفتد و تا آن روز رسول پناه به عنوان سرپرست مدیرعاملی به کارش ادامه خواهد داد. گفته می شود در صورت ورود علیپور به ترکیب هیئت مدیره گزینه نهایی مدیرعاملی پرسپولیس خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس قرارداد ویلموتس پرسپولیس قرارداد ویلموتس لیگ برتر هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم

پیمان حدادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از  مراسم واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی اظهار کرد:  باشگاه پرسپولیس از امروز به بعد باشگاه دولتی نیست و  قطعا این باشگاه خصوصی می‌تواند  در بحث درآمدزایی و اقتصادی نسبت به گذشته قدم‌های جدیدتری بردارد و شاید با بروکراسی کمتری برخوردار باشد. ما تا به امروز که باشگاه دولتی بودیم در  خیلی از مذاکرات اقتصادی دستمان بسته بود و یکسری  قوانین و مقرراتی مشمول شرکت‌های دولتی از جمله شرکت پرسپولیس بود که این‌ها کار‌های ما را زمان بر می‌کرد.  

او افزود: ۱۰ درصد نقدی را بانک‌ها روز گذشته واریز کردند. بحث اینکه نقدی و یا فروش سهام برای رد دیون باشد در مالکیت باشگاه اثر گذار نیست. پس چه بهتر که این بدهی برای رد دیون باشد.   این ۶ بانک به توافقاتی رسیدند  که هر کدام  از این بانک ها، اعضای هیئت مدیره را مشخص کنند. اگر آنها  پایه کار  باشند به طور حتم روز‌های خوبی برای باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود. باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار هست و تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام در سال ۱۴۰۰ به ۲ باشگاه دادند برابر بوده است.   اقساط وام‌ها و بدهی‌های  ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود و مشکلی در این باره نداریم. وام ۲/۵ میلیون دلار ما هم وام قرض الحسنه هست که ما تلاش می‌کنیم با همکاری سهامداران بانکی بتوانیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که آن ۳/۵ میلیون دلاری که در‌ ای اف سی  داریم ۲/۵ میلیون دلار را با بدهی که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.  

حدادی گفت: اگر قرار باشد تمدیدی با کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس صورت بگیرد هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه دارند انجام می‌دهند و تعهدات مالی چه به بازیکنان و چه به سایرین باید انجام شود و فقط نکته این است که ما تغییرات مدیریتی خواهیم داشت یا نه! من فکر می‌کنم با توجه به اینکه کمتر از ۲ ماه به پایان سال مالی  باشگاه و فصل فوتبالی وجود دارد، تغییر مدیریتی  بعد از این فصل رقم بخورد با توجه به حساسیتی که این روز‌ها  در رقابت‌ها وجود دارد به نظرم می‌تواند اثر بهتری داشته باشد.  

او درباره اینکه قرارداد اوسمار سرمربی پرسپولیس به کجا رسید، گفت: درویش با این مربی و مدیربرنامه اش صحبت کرده است و ان شا الله در روز‌های آینده نهایی می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند