Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:49:32 GMT

تیزر داستانی یاد و خاطره حاج قاسم در ویژه‌های محرمی بسیج صداوسیما

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۷۴۶۹

تیزر داستانی یاد و خاطره حاج قاسم در ویژه‌های محرمی بسیج صداوسیما

‍‍‍‍‍‍

مرکز بسیج صداوسیما با ۱۲ تولید تلویزیونی متفاوت همچون تیزر داستانی یاد و خاطره حاج قاسم و موشن‌های محرمی و برشی کوتاه از سبک زندگی شهدا به استقبال ایام محرم می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  مرکز بسیج صداوسیما به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، تولید برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داده که به این شرح است:

نماهنگ خانه زاد: با نگاهی به حضور نوجوانان در کنار پیرغلامان اهل‌بیت

موشن هر خانه یک هیئت

موشن تَف: واقعه عاشورا

روایت زندگی پیرغلامان

حواست هست: مصاحبه با پیرغلامان و  گرامیداشت و تقدیر از پیرغلامان حسینی

موشن خطبه قیام در 5 قسمت اختصاصی

تیزر داستانی یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی

یک تکه از ماه : برشی کوتاه از سبک زندگی حسینی شهدا

علمدار: روایت هنرمندانه از  محرم و گفت‌وگو با هنرمندان، نقاشان،آهنگسازان، شاعران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

از شما چه پنهون: مجموعه سریالی کوتاه

مجله صبحگاهی چاپ اول: در ایام محرم رویکرد و محرمی به خود می گیرد و صبح‌ها از شبکه خبر پخش خواهد شد.

مستند کویر شاهد

همچنین مرکز بسیج صداوسیما با پوشش رویدادهایی نظیر مراسم عزای سالار شهیدان در مرقد امام خمینی، رزمایش کمک مؤمنانه در سطح کشور و رویداد سلام بر محرم که در آن بزرگترین بیرق و پرچم عزای کشور در تپه‌های عباس آباد به اهتزاز در می‌آید همچون سال‌های گذشته سعی دارد تا فضای تلویزیون را حسینی کند.

برنامه‌ای که نام‌آوران را به آنتن می‌آورد/ 4 سال با مفاخر و بزرگان فرهنگی کشور"با حسین حرف بزن" از شنبه روی آنتن/ برنامه‌ تلویزیونی که مجری ندارد + فیلمماجرای جایزه مسابقه تلویزیونی "نما به نما" چیست؟

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج صدا و سیما رسانه ملی موکب تسنیم ماه محرم تلویزیون بیشتر بخوانید... تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تکلیف سریال‌های محرمی تلویزیون روشن شد/ وقتی "بوم و بانو" و "زمین گرم" با تأخیر می‌رسند! پیچیده‌ترین نقش "رحیم نوروزی" در سریال امنیتی تلویزیون/ پخش در ماه‌های آینده + عکس جدید واژه های کاربردی مرتبط بسیج صدا و سیما رسانه ملی موکب تسنیم ماه محرم تلویزیون پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی ۲ مردم اجازه ندهند بدخواهانِ بهانه‌جو مراسم عزاداری را زیر سؤال ببرند ۳ سوره‌ای که با نام «کربلا» آغاز می‌شود ۴ کتاب «اهل بیتی‌ها» منتشر شد/ تحقق نظام ولایی در گروی استحکام خانواده است ۵ وقایع روز اول محرم/ ورود کاروان امام حسین (ع) به سرزمین نینوا ۶ اعمال شب و روز اول ماه محرم ۷ نمازی که نباید آن را از دست داد ۸ غضنفری: چاووش‌خوانی در ماه محرم احیاء می‌شود/ توزیع هزاران پرچم " این خانه عزادار حسین است" مهمترین اخبار فرهنگی تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی مکان برگزاری برخی هیئت‌ها تغییر کرد/ هیأت ریحانةالنبی (س) مراسم می‌گیرد بخش دوم گفتگوی تسنیم با استاد و محقق قرآن کریم؛ تخصصی کردن آموزش قرآن در رسانه ملی چه آسیب هایی دارد؟ شرایط عمومی شجریان پایدار شد / همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه مهمترین اخبار تسنیم روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد پیام خاندوزی به وزیر اقتصاد: سوءمدیریت در بورس مشهود است؛ پیشنهاد «فرود آرام» به‌جای «سقوط آزاد» ظریف: یک بار دیگر طعم انزوا را به قانون‌شکنان آمریکایی خواهیم چشاند نامه زنگنه به روحانی/ انتقادات نمایندگان مجلس به وزیر نفت در جلسه سران قوا قضاوت شود چین: آمریکا عضو برجام نیست پس صلاحیت دعوت شورای امنیت به مکانیزم ماشه را ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج صدا و سیما رسانه ملی موکب تسنیم ماه محرم تلویزیون بسیج صدا و سیما رسانه ملی موکب تسنیم ماه محرم تلویزیون بسیج صداوسیما ترین اخبار ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، چهارمین قسمت از مجموعه انیمیشن «من نفرت‌انگیز» طبق برنامه‌ای که کمپانی ایلومینیشن اعلام کرده قرار است تیر ماه امسال به صورت جهانی اکران شود، انیمیشن محبوبی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و از مورد انتظارترین آثار انیمیشنی سال جدید است. 

کریس رناد کارگردانی این قسمت از انیمیشن «من نفرت انگیز» را برعهده داشته و قسمت چهارم با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و نویسندگی مایک وایت ساخته شده است. استیو کرل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان نیز به عنوان صداپیشه در این فیلم حضور داشتند.

اما چیزی که امروز نام این انیمیشن را سر زبان‌ها انداخت تیزر خلاقانه‌ای بود که از آن منتشر شد. این تیزر کوتاه با حضور نیکولا یوکیچ (ستاره صربستانی تیم بسکتبال دنور ناگتس) و با داستانی خاص به انتشار درآمد.

در این تیزر یوکیچ، ستاره اروپایی NBA روبروی تراپیست خود نشسته و در رابطه با شباهتش با شخصیت اصلی انیمیشن «من نفرت‌انگیز» یعنی «گرو» صحبت می‌کند. شباهتی که باعث شده یک سورپرایز در زندگی این بسکتبالیست به وجود بیاید و مهمان‌های ناخوانده‌ای با او همراه شوند.

این تیزر به واسطه ایده خلاقانه و جذابش خیلی زود بین علاقه‌مندان به انیمیشن و دوستداران بسکتبال دست به دست شده و توجهات زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تیزر «من نفرت‌انگیز 4» را در ادامه تماشا کنید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • قلبِ نبردِ نرم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قلبِ نبردِ نرم
  • در عرصه فرهنگی همچون عرصه نظامی باید حضور داشت
  • در عرصه فرهنگی هم مثل عرصه نظامی باید حضور داشت