Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@17:15:47 GMT

وین رونی سرمربی انگلیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۲۶۲

وین رونی سرمربی انگلیس می‌شود

به نقل از نشریه سان انگلیس، وین رونی اولین گام خود در حرفه مربیگری را با ایفای نقش سرمربی تیم ملی انگلیس مقابل تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان در ورزشگاه اولدترافورد برخواهد داشت.

رونی 34 ساله که اکنون در تیم دسته دومی دربی کانتی بازی می‌کند، قرار است در این بازی خیریه در کنار سم آلاردایس و دیوید سیمن به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها سه‌شیر را در مصاف با تیم منتخب جهان هدایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی که قرار بود در ماه ژوئن برگزار شود و به دلیل شیوع کرونا، به تعویق افتاد، در ماه سپتامبر برگزار می‌شود هر چند هنوز تاریخ دقیق آن اعلام نشده است. با این حال طبق گزارش سان تعدادی از ستاره‌های سابق فوتبال جهان از جمله، پاتریس اورا، دیوید جیمز، یحیی توره، وس براون و رابی کین در آن حضور خواهند داشت.

در این میان با وجود آغاز فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال انگلیس، باشگاه دربی کانتی هم به رونی اجازه داده که در  این بازی ایفای نقش کند.

رونی، رکورددار گلزنی در تاریخ تیم ملی انگلیس در این باره گفت: حضور در این رویداد خیریه برای یونیسف چیزی بود که من از سال‌ها پیش می‌خواستیم تجربه کنم. پیش از این من هرگز نتوانسته بودم که زمانم را برای حضور در این رویدادها تنظیم کنم اما امسال شرایط فرق کرده است. از اینکه از من خواسته شده هدایت تیم ملی انگلیس را برعهده بگیرم، بی‌نهایت افتخار می‌کنم و با اینکه در این بازی هیچ تماشاگری حضور نخواهد داشت، همیشه بازگشت به اولدترافورد برای من خاص است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود

مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند در پایان فصل جاری مسیر خود را از سرمربی هلندی‌شان جدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جایگاه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد با توجه به عملکرد پرفراز و نشیب این تیم در فصل جاری متزلزل به نظر می‌رسد. نشریه انگلیسی «سان» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ تن‌هاخ در آستانه اخراج از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در پایان فصل جاری است.

طبق این گزارش؛ حتی در صورت قهرمانی شیاطین سرخ در رقابت‌های جام حذفی انگلیس، خیلی بعید است که این مربی هلندی بتواند جایگاهش در این تیم را حفظ کند.

پیشتر نشریه «کیکر» آلمان با انتشار خبری مدعی شده بود؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS (گروهی که اخیراً 25 درصد سهام باشگاه من‌یونایتد را خرید و بر بخش ورزشی آن کنترل پیدا کرد) با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است. این مربی آلمانی در پایان فصل جاری با توافقی دوجانبه که اخیراً حاصل شد، از سمت سرمربیگری بایرن کنار‌ه‌گیری خواهد کرد.

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

منچستریونایتد که یکشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال این رقابت‌ها شد، در لیگ برتر انگلیس وضعیت چندان خوبی ندارد و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی فصل آینده را ندارد.

تن‌هاخ 54 ساله تابستان 2022 بود که هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و در همان فصل اول این تیم را به قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس رساند و تا فینال جام حذفی انگلیس هم پیشروی کردند. او تا پایان ماه ژوئن 2025 با این باشگاه انگلیسی قرارداد دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • تماس منچستریونایتد با توماس توخل
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • طعنه درو مک اینتایر به وین رونی؛ چه بلایی سرت آمده؟! (زیرنویس فارسی) / فیلم WWE
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!