Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یاسر فلاح نژاد، مسئول امور فرهنگی مهدیه روستای خور گفت: طبق روال همه ساله که مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در اولین جمعه محرم همایشی باعنوان شیرخوارگان حسینی را در مهدیه های سراسر کشور برگزار می کرد؛ امسال نیز مجموعه مهدیه شهرک خور ساوجبلاغ باتوجه به شرایط کنونی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این همایش را به صورت مجازی در سطح شهرستان ساوجبلاغ بر پا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این همایش برای هفدهمین سال به همت هیئت امنا و امام جماعت مسجد صاحب الزمان عج و مهدیه خور ساوجبلاغ از ساعت ۱۰ آغاز شد و حدود ۴۰۰ بیننده از سه صفحه اینستاگرام شاهد برپایی این مراسم بودند.

مسئول امور فرهنگی مهدیه روستای خور گفت: همه ساله بیش از ۳۰۰۰ نفر از عاشقان اهل بیت(ع) بر سفره پربرکت شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر علیه السلام مهمان بودند که در شرایط فعلی کلیه هزینه های این مراسم با مشارکت خیران در راستای بهبود وضعیت زندگی ساکنان روستای خور برای تعریض و دوبانده کردن جاده اصلی روستا صرف شد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیرخوارگان حسینی همایش ملی محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • مراسم هزار دف کردستان (عکس)
  • همایش دوچرخه سواری در روستای محمدآباد رزن
  • مراسم هزار دف در روستای گردشگری پالنگان کردستان (عکس)