Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:23:33 GMT

پیام تقدیر وزیر بهداشت از پرویز پرستویی و هنرمندان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۳۱۰

پیام تقدیر وزیر بهداشت از پرویز پرستویی و هنرمندان

متن این پیام به شرح زیر است:

«قلندران حقیقت به نیم جو نخرند...قبای اطلس آنکس که از هنر عاریست» و خطاب به پرویز پرستویی صادر شده، آمده است: هنرمند ارجمند و مردمی جناب آقای پرویز پرستویی عزیز، ابراز محبت صمیمانه تان به مناسبت روز پزشک، این سرباز کوچک و همکاران پرتلاشم را مشعوف و مسرور کرد.

وی افزود: بی تردید اگر پشتوانه دلگرم کننده مردم عزیز و اصحاب ظریف اندیش و مهربان هنر نبود، در این شرایط سخت تاب آوری مدافعین سلامت بدین گونه سهل نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تندرست و مانا باشید.

پرویز پرستویی بازیگر فیلم های از جمله «لیلی با من است»، «آدم برفی»، «قاتل اهلی» و «بادیگارد» روز گذشته(پنجشنبه) در صفحه اینستاگرام خود با درج تصویری از دکتر نمکی در متنی فرارسیدن روز پزشک را در دوران کرونا به وی، کادر پزشکی، درمانی و آزمایشگاهی تبریک گفت.

در تقویم رسمی کشور یکم شهریور ماه روز بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک نامگذاری شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر بهداشت سعید نمکی پرویز پرستویی روز پزشک پارسی خبر پرویز پرستویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد



هرمزگان-جام جم انلاین-از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از مدیرکل شیلات هرمزگان در راستایکسب رتبه سوم درارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی در بخش شاخص های اختصاصی سازمان شیلات ایران تقدیر شد.
گفتنی است همچنین طی لوحی تقدیر از زحمات محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و کاظم محمدیان مصمم رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امورشهرستانهای شیلات هرمزگان توسط معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران در سال ۱۴۰۲ تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»