Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای هیاتهای مذهبی خراسان رضوی گفت: به منظور برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم هزار و ۳۰۰ مجوز عزاداری در فضای باز در نقاط مختلف استان صادر شده است.

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی طباطبایی گفت: از این تعداد ۶۰۰ نقطه در شهر مشهد است و در این شهر ۷۲ نقطه به عنوان نقاط محوری برگزاری مراسم مشخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهدیه مهرآباد، میدان‌های احمدآباد، شهدا، صاحب الزمان (عج)، فلسطین، جهاد، جانباز و مناطقی همچون خواجه ربیع، صبا ۶۳، نبش ابوطالب ۷۶، بین چهارراه لشگر و بیسیم، بلوار نامجو ۲، خیابان فدائیان اسلام حد فاصل چهارراه نخریسی و بلوار چمن از جمله این مناطق است.

رییس شورای هیاتهای مذهبی خراسان رضوی گفت: انتهای خیابان بهشتی ۴، بلوار هفت تیر رو به روی پمپ گاز، کوه پارک، داخل بوستان کوهسنگی، خیابان دعبل خزائی واقع در بلوار پیروزی، اندیشه ۶۸ مزار شهدای قاسم آباد، توس ۴۰ رو به روی شهید قربانی، معراج شهدا در بلوار توس، دانش آموز ۳۴ بوستان رضا(ع)، پارک ملت، پیروزی ۴۵، مسجد امام علی(ع) واقع در حدفاصل هنرستان و هفت تیر، شاهد ۵۷، پارک نیلوفر آبی بین اندیشه ۶۶ و ۶۸، خیابانهای طبرسی، امام رضا (ع) و شیرازی و شارستان رضوی برخی دیگر از مناطقی است که در فضای باز شهر مشهد اقامه عزا خواهد شد.

طباطبایی با بیان این که مراسم با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برگزار می‌شود افزود: حداکثر زمان برگزاری برای هر مراسم دو ساعت است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجوز عزاداری فضای باز سید مهدی طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی

پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی مقابل دوربین رخ نمایی کرد.

دیگر خبرها

  • یزد کجا اقامت کنیم؟ / ۱۱۹ مکان پذیرایی برتر در استان یزد
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • باغ خزندگان، موزه صدف‌ها و باغ پرونه‌ها سه فضای بکر و جذاب در ناژوان اصفهان
  • عکس/ پلنگ ایرانی در پارک ملی تندوره خراسان رضوی