Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۷ هزار واحد مسکن مهر پرند هنوز تکمیل نشده اند و متقاضیان با وجود پرداخت بخشی از هزینه‌ها هنوز واحدهای مسکونی خود را تحویل نگرفته اند. این خانه‌ها متعلق به پروژه کیسون است که پس از سال‌ها هنوز تحویل متقاضیان نشده و حالا خبر می‌رسد که متقاضیان ۲۰ میلیون تومان دیگر هم باید بپردازند تا خانه خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از متقاضیان مسکن مهر که سال ۹۰ ثبت نام کرده بودند، در مرحله اول ۱۱ میلیون تومان پرداخت کردند و در مراحل بعدی هم تا چند مرحله ۱۶ میلیون تومان پول پرداخت کردند تا در سال ۹۱ خانه خود را تحویل بگیرند.

هفته پیش پیامکی به متقاضیان مسکن مهر پرند ارسال و به آن‌ها اعلام شد که با در دست داشتن قرارداد خود، به شکل حضوری به اداره مربوط به مسکن مهر  پرند مراجعه کرده و آخرین وضعیت واحدهای مسکونی خود را پیگیری کنند.

این افراد وقتی که با هزار امید برای به ثمر نشستن صبرشان در این سال‌ها به اداره مربوطه مراجعه کردند و پاسخی شنیدند که دنیا را بر سرشان خراب کرد. متصدی مربوطه به آن‌ها گفته بود که پروژه مسکن مهر پرند افزایش قیمت پیدا کرده و باید ۲۰ میلیون تومان دیگر هم پول واریز کنند. جالب اینجاست که موعد تحویل مسکن مهر سال ۹۱ بوده و گرانی‌های مصالح مربوط به سال‌های اخیر است.

محمد تقی زاده معاون فنی و عمرانی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: اخذ هر گونه وجه در زمینه مسکن مهر در حوزه اختیارات شورای مسکن استان تهران است و حتما باید مصوبه شورای مسکن را داشته باشد.

او افزود: شاید ما پیشنهادات مختلفی را از سوی شرکت عمران و مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خصوص اخذ وجه به شورای مکسن داشته باشیم، اما دریافت هر گونه وجه بدون مصوبه شورای مسکن، غیر قانونی است.

بیشتر بخوانید

ساخت ۱۱۵ هزار مسکن در طرح اقدام ملی/ سال ۹۹ اختتامیه مسکن مهر هیچ افزایش قیمتی در مسکن مهر نداریم/ ۲۹ میلیون فاز ۱۱ و ۴۰ میلیون فاز ۸ پردیس به فروش رسیده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر استانداری تهران مسکن مهر پرند وزارت راه و شهرسازی میلیون تومان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی

طرح ملی مسکن جهت خانه دار شدن افراد کم درآمد و مستاجر‌ها ارائه شد، اما این روز‌ها موضوعی که آنها را به چالش مواجه کرده است بالا بودن اقساط وام مسکن ملی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و خدا قوت، ۵۵۰ میلیون تومان وام مسکن ملی گرفتم با اقساط ماهی ۱۱ میلیون تومان تا ۱۸ سال. قسط وام خیلی زیاد است و با درآمد‌های ما همخوانی ندارد به ویژه آنهایی که در شهر‌های کوچک زندگی می‌کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی