Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:03:46 GMT

نماینده کردستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حریفان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۳۹۶۳۱

نماینده کردستان در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حریفان خود را شناخت

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- «تیم صبانور» نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حریفان خود را شناخت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، «تیم صبانور» نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حریفان خود را شناخت.

در لیگ ‌برتر کشتی فرنگی 11 تیم و در لیگ برتر کشتی آزاد 10 تیم حضور دارند که پس از انجام قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام(ره) نحوه رویارویی تیم‌ها در بیستمین دوره این مسابقات مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صبانور به عنوان نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه (ب) این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، احتشام گستر خوزستان و هیئت کشتی خراسان جنوبی رقابت خواهد کرد.

«صباح شریعتی، علی نوربخش، محمد نوربخش،‌ شیرزاد بهشتی طلا،‌ حامد تاب، شهاب قوره جیلی، سامان عزیزی، مجید خلیلی، آروین فلاحی، مهدی ابراهیمی، مسلم مرادی، سوران محمدی، مهدی کریمی، علی ارسلان، محمد حسینوند، عدنان مرادی، یوسف قادریان، سبحان علی‌محمدی و شاهین شریعتی» به‌عنوان ورزشکار؛ «فرید عدنانی، حمید احمدی، صادق خشنودی و اویس مرادی» به‌عنوان مربی با سرمربیگری «ناصر نوربخش و هادی سجادی‌پناه» به‌عنوان سرپرست در این رقابت‌ها برای تیم صبانور کردستان به میدان می‌روند.

گلایه ملی‌پوش کشتی فرنگی ایران از بی‌توجهی مسئولان استان کردستان به مشکلات قهرماناندبیر: همین‌طور پیش برویم کشتی به دهه 60 برمی‌گردد/ تا وقتی طاقت بیاورم هستم، بروم هم اظهارنظری نمی‌کنم

براساس این گزارش، دانشگاه آزاد اسلامی سرگروه گروه «الف» و بازار بزرگ سرگروه گروه «ب» در لیگ کشتی آزاد شده است.

در گروه الف تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، استقلال تهران، ستارگان ساری، نفت و گاز کرمانشاه، هیئت کشتی گلستان و شهرداری بجنورد قرار گرفتند.

در گروه ب نیز تیم‌های بازار بزرگ، هیئت کشتی قائمشهر، پاس تهران، ستارگان ساری و ویزازون در گروه دوم قرار گرفتند.

در لیگ کشتی فرنگی نیز رقابت‌ها در سه گروه برگزار شده که در گروه نخست هیئت کشتی سیرجان، فولاد اکسین خوزستان، آریوبرزن بهبهان و رعد پدافند ارتش قرار دارند.

در گروه دوم تیم‌های کشتی دانشگاه آزاد، صبانور کردستان، احتشام گستر کارون و هیئت کشتی خراسان جنوبی همگروه شدند.

در گروه سوم نیز تیم‌های کشتی بازار بزرگ، هیئت کشتی استان یزد، شهدای مدافع حرم قم قرار گرفتند.

بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور با حضور 11 تیم و با اعلام فدراسیون و در صورت تأیید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش کشور در فصل پاییز سال‌جاری برگزار می‌شود.

سؤالی که در این روزهای کرونایی مطرح است آیا باشگاه‌های کشتی توان پرداخت هزینه‌های مربوط به انجام تست کرونا را دارند چراکه حتی در رشته فوتبال نیز بسیاری از تیم‌ها حتی در سطح لیگ برتر توان پرداخت تست‌های  PCR را نداشته و حال پرسش این است که باشگاه‌های کشتی از کدام منبع می‌خواهند هزینه‌های خود را در این رابطه تامین کنند؟ با چه توجیهی قرار است رشته‌های مختلف ورزشی از جمله کشتی که در سطح بالای برخورد ورزشکاران قرار دارد و فاصله صورت‌ها حتی به اندازه بند انگشت هم می‌رسد، از سر گرفته شود؟

انتهای پیام/489/ ز

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... اجرای مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام در روز ملی کشتی تلاش برای برگزاری لیگ برتر کشتی/ جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون با ستاد مقابله با کرونا ابهام در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای مراسم رونمایی از مقبره شهید گمنام در روز ملی کشتی تلاش برای برگزاری لیگ برتر کشتی/ جلسه سرنوشت‌ساز فدراسیون با ستاد مقابله با کرونا ابهام در برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ تولد دوقلوهای عجول اهوازی در آمبولانس اورژانس ۳ تولد ۴قلو در دومین زایمان مادر ۲۷ساله اهوازی+ تصویر ۴ واقعیت ماجرای عجیب چهارقلوی اهوازی چه بود؟ ۵ همدان تنها استانی که در ایام کرونا وضعیتش قرمز نشد / جایگاه نخست همدان در درمان بیماران کرونایی ۶ کرونا توریست ناشناخته‌‌ مناطق گردشگری / مردم اردبیل آمار تلخ مبتلایان به کرونا را باور ندارند ۷ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۸ ادامه واکنش‎ها به فوت دوقلوهای بیرمی و ارجاع پرونده به وزارت بهداشت / رئیس بیمارستان برکنار شد مهمترین اخبار استانها آیت الله اعرافی: عادی‌سازی روابط و خودباختگی مزدوران امارات و عربستان هرگز فراموش نمی‌شود بوشهر| اهتزاز پرچم عزای امام حسین(ع) در کنار آب‌های خلیج فارس+تصاویر طنین صدای «یا حسین» در نخستین شب محرم در شهرکرد + تصاویر مردم استان فارس شور و شعور حسینی را همزمان به نمایش گذاشتند/ رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شب اول محرم مهمترین اخبار تسنیم وزیر دفاع: کروز هوایی در مرحله آزمایش است/امیدواریم در تامین واکسن کرونا نقش موثری ایفا کنیم شرمن: روسیه، چین و اروپا باور ندارند آمریکا بتواند مکانیزم ماشه را فعال کند روسیه خواستار برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران شد ایده پورابراهیمی برای نجات بورس/ بازگشت تعادل به بورس با افزایش سرمایه شرکتهای بورسی وضعیت بازگشایی مدارس/ ۱۵ شهریور شرایط قرمز باشد هیچ مدرسه ای بازگشایی نمیشود! درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی فرنگی کشور بیستمین دوره استان کردستان دانشگاه آزاد تیم صبانور هیئت کشتی رقابت ها ملی کشتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۳۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به ملی‌پوشان اعزامی این رشته به گزینشی المپیک پاریس، گفت: به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را در مسابقات گزینشی دست کم نگیرید.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری، صحبت‌هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی‌کار شرکت کننده در رقابت‌های گزینشی المپیک در قرقیزستان انجام داد.

رئیس فدراسیون کشتی خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است. ما با دعای خیر مردم و تشویق آن‌ها روحیه می‌گیریم و شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن‌ها را خوشحال کنید.

دبیر گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی‌گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده است. به داشته‌های خود اطمینان کنید و حریفان را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده است.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • کسب سهمیه کشتی آزاد و فرنگی/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • جزئیات رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام وزیر خارجه ایران؛ پرچم بالاست