Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:36:22 GMT

حسینیه ایران، رخت عزای حسینی بر تن کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۰۲۳۳

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جوانان یزدی چند روز مانده به محرم، کار خود را با سیاه پوش کردن مساجد، حسینیه‌ها، بستن پرچم‌های عزا و به خصوص آماده کردن اشعار و نوحه‌های هیئت‌های عزاداری آغاز می‌کنند و با شروع ماه محرم، پیر و جوان به حرمت سیدالشهدا لباس مشکی بر تن کرده و به منظور اقامه عزا در مساجد و حسینیه‌ها حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند امسال ویروس منحوس کرونا محدودیت هایی را برای عزاداری یزدی ها ایجاد کرده است اما این ویروس نتوانسته مانع ابراز ارادت و عشق مردم یزد به سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) شود.

امسال هم همچون سال‌های گذشته، نخل‌ها که نماد تابوت شهدای کربلاست سیاه پوش شده‌اند و شهر حال و هوای عاشورایی دارد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جواب دندان شکن ایران به رژیم صهیونیستی، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید پاکنژاد یزد از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه حمایت کردند.

دانشگاهیان در این مراسم با سر دادن شعار‌هایی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، انزاجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

در این مراسم از فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز قدردانی شد.

همچنین جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان حضرت فاطمه الزهرا (س) یزد در مراسمی از اقدام اخیر ایران و سپاه پاسداران با عنوان وعده صادق علیه اسرائیل غاصب حمایت کردند.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • نجات زن جوان یزدی از زیر آوار خانه قدیمی
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!