Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:47:51 GMT

خداحافظی رزاق‌پور با شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۱۱۸۱

خداحافظی رزاق‌پور با شاهین بوشهر

مدافع چپ شاهین شهرداری بوشهر با اتمام قرارداد قرضی‌اش از این باشگاه جدا شد.

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل رزاق‌پور که لیگ نوزدهم را با تراکتور تبریز آغاز کرده بود، در نقل و انتقالات زمستانی  از این تیم جدا شد و قراردادی قرضی تا پایان فصل با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر امضاء کرد که عملکرد خوبی هم در این تیم ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مدافع چپ جوان پس از پیوستن به شاهین شهرداری در هر ۱۴ مسابقه این تیم در نیم‌فصل دوم به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در این تیم دو گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و یک پنالتی هم گرفت.

رزاق‌پور که سابقه حضور در تیم امید ایران را هم دارد، در دور برگشت لیگ نوزدهم که در شاهین شهرداری بوشهر عضویت داشت، موفق به گلزنی برابر نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی جم شد، در دو دیدار مقابل صنعت نفت و پارس جنوبی پاس گل داد و در بازی با ذوب‌آهن نیز پنالتی گرفت.

 

این مدافع چپ با اتمام فصل و سقوط شاهین شهرداری به لیگ یک، از هواداران این تیم خداحافظی کرد و اکنون با توجه به باقی ماندن قرارداد دو ساله‌اش با تراکتور، بازیکن این باشگاه محسوب می‌شود ولی احتمال می‌رود فصل آینده برای تیم دیگری به میدان برود.

نقل و انتقالات 1399 ابوالفضل رزاق پور شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 ابوالفضل رزاق پور شاهین شهرداری بوشهر شاهین شهرداری بوشهر رزاق پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با پایانه شرق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام اینکه پایانه شرق بین دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: اقدامات سازه‌ای و معماری این پروژه به اتمام رسیده و خرید تجهیزات باقی مانده بود که به دلیل عدم تخصیص منابع خریداری نشده بود. با توجه به وعده‌هایی که مبنی بر اختصاص منابع و خرید و نصب تجهیزات داده شده، این امکانات در حال تأمین است و تا دو ماه آینده فاز اول به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اجرای موفق پروژه ملی ترمینال سلام با وجود تحریم‌های شدید+عکس

او با بیان اینکه مشکل توقف کار نصب تجهیزات بود که هم اکنون در حال انجام است، یادآور شد: فراخوان تعاونی‌های مستقر در پایانه شرق سابق صورت گرفته که تا اواخر خردادماه به پایانه جدید منتقل شده و پارتیشن‌بندی آن انجام شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها نسبت به جابجایی استقبال کرده اند، تصریح کرد: پایانه سابق با راه‌اندازی پایانه جدید جمع‌آوری خواهد شد و تغییر کاربری خواهد داد.

آقامیری ادامه داد: جانمایی با اولویت تعاونی‌های پایانه سابق صورت می‌گیرد و فضای مازاد به تعاونی‌های جدید اختصاص خواهد یافت.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه سابق جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227185 برچسب‌ها حمل و نقل

دیگر خبرها

  • خداحافظی مهدی مهدوی از دنیای والیبال
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • تراکتور با این فیلم غمگین از خمز خداحافظی کرد + ویدئو
  • لحظات احساسی خداحافظی خمس | تصاویر
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • خمس از تراکتوری‌ها خداحافظی کرد
  • خداحافظی با پایانه شرق در تهران