Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روسیا الیوم، روزنامه تایمز اسرائیل نوشت: یک دختر ۱۶ ساله توسط ۳۰ اسرائیلی در یکی از هتل‌های شهر ایلات واقع در خلیج عقبه مورد تعرض گروهی قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، به دنبال شکایت این دختر، پلیس تاکنون دو نفر را در رابطه با این پرونده بازداشت کرده است.

بنابر اعلام پلیس، یکی از بازداشت‌شدگان ۲۷ ساله از اهالی شمال سرزمین‌های اشغالی و دیگری از اهالی الخضیره است که قرار است به زودی محاکمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال انتشار خبر تجاوز جنسی به این دختر ۱۶ ساله، مقام های صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ، بنی گانتس وزیر جنگ و گابی اشکنازی وزیر خارجه این اقدام را محکوم کردند.

سپتامبر گذشته (۲۰۱۹) نیز چهار دانش‌آموز پسر به دختری ۱۳ ساله در شهر نتیوت واقع در جنوب سرزمین‌های اشغالی تجاوز کرده بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌

نایب رئیس مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی جهت رسیدن همزمان پهپاد و موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: موشک‌های بالستیک ایران در کمتر از ۱۲ دقیقه به سرزمین‌های اشغالی رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی قم، با تاکید بر اینکه عملیات ایران در انتقام از رژیم صهیونسیتی کاملا موفقیت آمیز بود و آسیب‌پذیری گنبد آهنین را به اثبات رساند، اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی اگر دست به ماجراجویی جدیدی بزند جمهوری اسلامی در کوتاه مدت پاسخ قاطعانه به آنها خواهد داد.

 وی افزود: با توجه به تحولات موجود در عرصه سیاست بین‌المللی، رژیم صهیونسیتی بسیار بعید است که بخواهد پاسخی به حمله موشکی ایران بدهد و چنین توان و ظرفیتی نیز در رژیم صهیونسیتی وجود ندارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد نظامی ایران و رژیم صهیونسیتی، گفت: پیگیری‌های حقوقی و قضایی در مجامع بین‌المللی،حمله نیابتی، حمله ترکیبی و حمله مستقیم راه‌های پیش رو جمهوری اسلامی در انتقام از حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه بود که در نهایت مسوولان ارشد به حمله مستقیم از خاک کشور پذیرفته شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت رسیدن همزمان پهپاد و موشک‌های ایران به سرزمین‌های اشغالی، ادامه داد: موشک‌های بالستیک ایران در کمتر از 12 دقیقه به سرزمین‌های اشغالی رسیدند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی عملیات محدود، خودداری از حمله به مناطق مسکونی و تناسب در انتقام از رژیم صهیونسیتی را سه ویژگی مهم در تنبیه صهیونیست‌ها یاد کرد.

ذوالنوری ادامه داد: پدافند هوایی آمریکا در برخی کشورها تلاش کرد تا برخی از موشک‌های ایران را در خاک منهدم کنند، همچنین بالغ بر 100 هواپیمایی جنگی اسراییل، فرانسه و آمریکا نیز بصورت شبانه روزی آسمان اردن را رصد می‌کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه صهیونیست: ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد
  • ذوالنور: موشک‌ها‌‌ی ایران ‌در ۱۲ دقیقه به اسرائیل ‌رسیدند‌
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • شبی که ایران چشم صهیونیست‌ها را کور کرد / جزئیات ضربه به پایگاه سری رژیم صهیونیستی در حمله غرور آمیز ایران +عکس و نقشه
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • چرا ایران در حمله به سرزمین‌های اشغالی «نقب» را هدف قرار دارد؟ +عکس
  • سفر کامرون به سرزمین‌های اشغالی با محوریت جنگ غزه و کاهش تنش‌ها
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • تصاویر جدیدی از برخورد موشک‌ها به سرزمین‌های اشغالی