Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اعلام شد که نام 15 هنرمند استان در فهرست آن به چشم می خورد.

پس از پایان کار کمیته‌های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی ۲ هزار و 400 اثر ارسالی در 3 بخش موسیقی «دستگاهی»، «نواحی» و «کلاسیک» اسامی ۸۵۷ نوازنده و خواننده برای اجرا در مرحله نهایی اعلام شد که در بخش نواحی محمدامین حدادیان فاروجی و محمدمهدی ولی نژاد گلیان، رامین نوروزی، صادق غلامرضازاده تنسوان، سیدحسن فاطمی، سعید هوشمند از شیروان و وحید طاهری نسب از بجنورد در بخش آواز و دوتار به این جشنواره راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، بر اساس این گزارش، رامین نوروزی در ساز کمانچه و در ساز دوتار مهدی کمالی از اسفراین، سامان فیروزه، وحید طاهری نسب، مهدی محسنی و بهنام ایزدی از بجنورد و امیرحسین زارع از شیروان موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

این گزارش حاکی است، شاهین علیزاده از بجنورد با ساز دایره موفق به راهیابی به بخش نهایی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شده است.

نحوهٔ برگزاری و رپرتوار مرحلهٔ نهایی از سوی دبیرخانهٔ جشنواره اعلام شده و شرکت‌کنندگان می‌بایست طبق دستورالعمل‌های مندرج در فراخوانِ مکمل، آثار خود را حداکثر تا ۳۰ شهریور از طریق سامانهٔ «بامک» ارسال کنند.

چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و مشارکت استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت دفتر موسیقی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره موسیقی جوان خراسان شمالي جشنواره ملی موسیقی جوان مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم