Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@23:48:56 GMT

یک کشته و پنج زخمی در دو انفجار عراق

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۳۶۹۲

یک کشته و پنج زخمی در دو انفجار عراق

به گزارش فارس، رسانه‌های عراقی شامگاه جمعه از وقوع انفجار در استان دیالی (واقع در جنوب عراق) خبر دادند که بر اثر آن سه تن از نیروهای ارتش این کشور زخمی شده‌اند.

به گزارش بغداد الیوم، حین عبور یک گشت ارتش عراق از شهرستان «المقدادیه» واقع در ۶۰ کیلومتری شمال شرق «بعقبه» استان دیالی یک بمب کنار جاده‌ای منفجر و باعث زخمی شدن نیروهای نظامی این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، زخمی‌های این انفجار برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند و نیروهای ارتش عراق به دنبال این حادثه، منطقه را محاصره کرده و عملیات بازرسی گسترده را در منطقه آغاز کرده است.

قبل از ظهر جمعه نیز انفجار مشابهی در استان صلاح الدین عراق (غرب) یک افسر عراقی در نهاد مقابله با تروریسم کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • انفجار در پایانه شرق تهران با ۶ کشته
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی