Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد ملی کرونا با ریاست رئیس جمهور نیازمند حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی است. - اخبار استانها -

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: ریاست ستاد ملی کرونا بر عهده رئیس جمهور است و هیچ عضوی از مجلس شورای اسلامی در آن حضور ندارد؛ این در حالی است که بنا بر قوانین بالادستی متولی سلامت وزیر بهداشت و درمان است و باید ریاست ستاد ملی کرونا بر عهده وزیر بهداشت قرار می‌گرفت؛ این موارد بسترهای لازم برای تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسانه و صرفاٌ اجرایی در این ستاد را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تداوم شیوع بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: از شهروندان سیستان و بلوچستان تقاضا دارم این بیماری را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستانگزارش| خدمات‌رسانی نامناسب در فرودگاه چابهار صدای مسافران را درآوردظرفیت تخت‌های بیمارستانی سیستان و بلوچستان در حال افزایش است

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به سیستان و بلوچستان، این سفر را برای مردم استان پر خیر و برکت خواند و گفت: ستاد اجرایی در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا و حمایت از اقشار آسیب دیده در پی شیوع کرونا اقدامات خوبی در مناطق محروم کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان داشته و سفر اخیر آقای مخبر به استان منشأ ایجاد اشتغال برای جوانان فهیم سیستان و بلوچستان است و در سفرشان وعده‌های قابل دفاعی به مردم دادند که امیدواریم شرایط استان را رو به بهبودی و توسعه سوق دهد.

انتهای پیام/391/ش

R7843/P1377/S6,65/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان بیشتر بخوانید... یکی از علل مهم مرگ و میر کرونا در کشورمان عدم استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است سوریه|برگزاری نماز جمعه در حرم حضرت زینب(س) بعد از چند هفته وقفه به خاطر‌‌ شیوع کرونا+تصاویر رونق خرید‌های اینترنتی در شرایط کرونایی / آموزش کسب و کارهای مجازی در اولویت قرار می‌گیرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... یکی از علل مهم مرگ و میر کرونا در کشورمان عدم استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است سوریه|برگزاری نماز جمعه در حرم حضرت زینب(س) بعد از چند هفته وقفه به خاطر‌‌ شیوع کرونا+تصاویر رونق خرید‌های اینترنتی در شرایط کرونایی / آموزش کسب و کارهای مجازی در اولویت قرار می‌گیرد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سیستان و بلوچستان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ تولد ۶قلوها در کرج/ حال مادر ‌و نوزادان مساعد است ۲ دستور نوبخت برای اهالی روستای چنار محمودی; پرداخت مستمری یک میلیون تومانی به صورت مادم‌العمر ۳ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۴ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۵ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۶ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۷ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۸ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم اهمیت ماه محرم از لسان حضرت رضا (ع) / توصیه‌های شمش‌الشموس ‌برای عزاداری در ماه محرم‌+ فیلم پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان لبیک هیئات مذهبی قزوین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب / اقامه عزای سرور و سالار شهیدان ‌با رعایت تمام نکات بهداشتی + پوستر مهمترین اخبار تسنیم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان بهداشت و درمان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در پاسخ به تذکر محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی درباره تغییرات اعمال شده در جداول بودجه گفت: بخش دوم لایحه بودجه براساس بند «ب» ماده ۱۸۲ مورد بررسی قرار می‌گیرد لذا کمیسیون تلفیق، صحن مجلس و حتی دولت نمی‌تواند احکام جدیدی را در جداول آورد.

وی اضافه کرد: براین اساس اگر تغییری درباره موضوع مالیات یا ال پی جی در جداول لحاظ شده باشد به معنای حکم جدید است که امکان طرح آن در بخش دوم لایحه بودجه وجود ندارد. مجددا می‌گویم که نمایندگان در پیشنهادات خود و کمیسیون تلفیق و همچنین در جریان بررسی در صحن امکان طرح حکم جدید نیست اگر دولت هم در بخش دوم لایحه حکم جدیدی آورده باشد خلاف قانون عمل کرده و قابل طرح نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی براساس ماده ۱۸۲ آیین‌نامه بخش اول لایحه بودجه یعنی منابع و مصارف را تصویب کرد که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شد و در اسفندماه ابلاغ شد، پس دولت و کمیسیون تلفیق و مجلس شورای اسلامی حق تغییر منابع و مصارف را ندارند و نمی‌توان آن را کم و زیاد کرد منتها جابجایی بین جداول امکان‌پذیر است.

قالیباف در واکنش به این موضوع که دولت تغییری در جداول برخلاف مصوبات مجلس شورای اسلامی در بخش اول لایحه بودجه داشته است، تصریح کرد: شاید دولت جداول را براساس لایحه و نه مصوبات تنظیم کرده است که براین اساس اصلاحاتی در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد که این کار را کمیسیون تلفیق انجام می‌دهد.

وی درباره روند بازار ارز هم اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی در تذکر خود گفت: براساس اصلاحات آیین‌نامه قرار بود که بعد از تصویب بخش اول لایحه بودجه مربوط به منابع و مصارف و احکام، دولت جداول را مبتنی بر بخش اول ارائه دهد حال این‌که تفاوت زیادی بین اعداد و ارقام احکام با جداول وجود دارد.

وی ادامه داد: نمونه آن را می‌توان در موضوع فروش محصولات فرعی گاز اتان و گاز مایع دید. دولت در تبصره هشت این موضوع را به عنوان منابع قید کرده بود که ما در صحن علنی مجلس حذف کردیم، اما مجددا در جداول آمده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درباره موضوع ارز هم قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود. ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم.

وی بیان کرد: باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره تلاطمات بازار ارز
  • نهایی شدن بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ امروز در کمیسیون تلفیق
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • درخواست نماینده تهران برای رسیدگی به گزارش «تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی»
  • بررسی مشکلات بخش سیوان با حضور نماینده مردم در مجلس