Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:30:25 GMT

پیام تشکر و عذرخواهی «هوتن شکیبا»/ عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۹۰۲

پیام تشکر و عذرخواهی «هوتن شکیبا»/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

هوتن شکیبا که چند روز پیش در جشن حافظ به عنوان بهترین بازیگر مرد برگزیده شده بود با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرامش از کسانی که کسب این جایزه را به او تبریک گفته بودند تشکر کرد.

اخبار چهره ها - "ممنون از لطف همه‌ی عزیزانم. ببخشید اگه تک‌تک پاسخگوی مهرتون نبودم جای علی معلم سبز"

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشن حافظ هوتن شکیبا بازیگر مشهور سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث عصبانیت گوندوگان و مطرح کردن صحبت‌هایی از سوی او شد که به مذاق دیگر بازیکنان این تیم خوش نیامد.

این ستاره آلمانی که در پنجره نقل و انتقالاتی سال گذشته از منچستر سیتی به بارسلونا پیوست پس از این بازی مدعی شده بود که تصمیم آرائوخو برای خطا روی بازیکن حریف اشتباه بود و ۱۰ نفره شدن بارسا ضربه جبران ناپذیری به این تیم زد و شاید بهتر بود که او این فرصت را به دروازه‌بان تیم می‌داد که این توپ را مهار کند.

مطرح کردن این انتقادهای تند از سوی این بازیکن باعث شد که دیگر بازیکنان بارسلونا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و افرادی مانند سرخی روبرتو و ژول کنده با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی بر حفظ اتحاد درون تیم تاکید کردند.

حالا نشریه موندو دیپورتیوو خبر داده است که گوندوگان قصد نداشت که به صورت خاص آرائوخو را هدف صحبت‌هایش قرار دهد و از اینکه چنین جوی ایجاد شده ناراحت و پشیمان است. او قصد دارد که به زودی صحبتی خصوصی با این هم تیمی‌اش داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که سوتفاهمی بین آنها وجود ندارد. این بازیکن حتی آماده است تا در صورتی که مصاحبه‌ای پیش از بازی برابر رئال مادرید انجام شود به صورت علنی درباره این موضوع توضیح دهد و از آرائوخو عذرخواهی کند.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس