Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@07:17:21 GMT

آیا علی زندوکیلی قاچاق حیوانات وحشی را تبلیغ می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۳۵۳

آیا علی زندوکیلی قاچاق حیوانات وحشی را تبلیغ می‌کند؟

‍‍‍‍‍‍

علی زندوکیلی که از خوانندگان مشهور است، با حضور در یک دهکده حیوانات با یک بچه شیر عکس سلفی گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی زندوکیلی خواننده موسیقی کشورمان در روزهای گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرد که موجب اعتراض‌های بسیاری شد.

زندوکیلی به یکی از دهکده‌های طبیعت در یکی از استان‌های کشور رفته بود و در حالی که بچه شیری در آغوش گرفته بود، به نوعی تبلیغِ این دهکده‌ی طبیعت و البته تبلیغِ نگه‌داریِ حیوانات وحشی را می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداران محیط زیست می‌گویند که این دهکده به دنبال قاچاق حیوانات وحشی است.

وقتی خواننده‌ای که در کشور مشهور است، بچه شیری را در آغوش می‌گیرد و با آن فیلم و عکسِ یادگاری می‌گیرد، طبیعی است که دیگر افراد جامعه هم خواهانِ نگهداریِ حیوانات وحشی در خانه و یا حتی عکس گرفتن با آنها باشند.

این مسئله موجب بالا رفتنِ تقاضا برای خریدِ بچه شیرها یا بچه پلنگ‌هایی می‌شود که جای اصلیِ زندگی‌شان در طبیعت است. این افزایش تقاضا موجبِ افزایشِ قاچاقِ حیوانات وحشی می‌شود. حتی گاهی دیده شده که حیواناتی که نسل‌شان در معرض انقراض است هم قاچاق می‌شوند و با قیمت‌های هنگفتی به فروش می‌رسند.

متاسفانه در روندِ قاچاقِ حیوانات وحشی دیده شده که افراد مشهور یا همان سلبریتی‌ها، ورود می‌کنند و اعتبار هنری یا کاری‌شان را در خدمتِ قاچاق‌چیانِ حیوانات وحشی می‌گذارند.

وقتی علی زندوکیلی ویدیویِ درآغوش کشیدنِ بچه شیر را منتشر کرد، مورد اعتراضِ بسیاری از سوی مخاطبانش قرار گرفت. در نهایت هم این خواننده مجبور به حذفِ فیلمش از روی صفحه شخصی‌اش شد. این خواننده در این ویدیو گفته بود که می‌خواهد این بچه شیر را بزرگ کند و این مسئله موجبِ واکنش‌های تندتری از سوی کاربران فضای مجازی شد.

زندوکیلی برای فرار از این اعتراض‌ها متنی برای توضیح در صفحه‌اش منتشر کرد که در ادامه آن را می‌بینید:

همانطور که در بالا خواندید، زندوکیلی اعلام کرده که قصد و علاقه‌ای برای نگه‌داری و بزرگ کردنِ این بچه شیر نداشته و ندارد. در حالی که در ویدیویی که منتشر کرده بود، به صراحت می‌گوید که قرار است این بچه شیر پیش خودش بزرگ شود.

طرفداران محیط زیست معتقدند که حیوانات وحشی مانند شیر در چنین دهکده‌هایی در بدترین شرایط ممکن نگه‌داری می‌شوند. آنها معتقدند که این حیوانات وحشی برای دلالان و صاحبانِ باغ وحش‌ها هیچ ارزشی ندارند و فقط به سودآوری اقتصادی فکر می‌کنند.

به راستی جایگاه آن بچه شیر در دلِ طبیعت است یا در آغوش یک چهره مشهور برای گرفتنِ عکسِ سلفی؟

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT7 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی بیشتر بخوانید... شجریان مرخص می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شجریان مرخص می‌شود واژه های کاربردی مرتبط موسیقی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی ۲ مداحی محمود کریمی در "تکیه سیّار" ۳ سیما تیرانداز روایتگر تلویزیون شد/ پخش "رفیق" از امشب + فیلم ۴ آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است ۵ محرم متفاوت برای هیئت‌های مذهبی/ هیئتی‌ها پای کار اجرای دستورالعمل ستاد کرونا ۶ آشنایی با زمینه‌های قیام عاشورا/ دلیل سکوت ظاهری امام حسین(ع) در برابر معاویه چه بود؟ ۷ محمود کریمی| محرّم شد، محرّم ۸ رفیعی: دست بشر در مکتب امام حسین(ع) راهی ندارد/ ماجرا کاملاً خدایی است مهمترین اخبار فرهنگی آشنایی با زمینه‌های قیام عاشورا/ دلیل سکوت ظاهری امام حسین(ع) در برابر معاویه چه بود؟ آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است فلسفه حاکم بر تولیدات صدا و سیما نامعلوم است/ رسانه ملی باید مطالبات مردم از دولت و مجلس را شکل دهد محرم متفاوت برای هیئت‌های مذهبی/ هیئتی‌ها پای کار اجرای دستورالعمل ستاد کرونا مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مد نظر رئیس جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی علی زندوکیلی حیوانات وحشی بچه شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ این آمار بالا، انگشت اتهام را به سمت سگ‌های ولگرد نشانه می‌رود، اما ۹۰ درصد آن مربوط به سگ‌های دارای صاحب بوده است.

خطرناک‌ترین عارضه‌ای که این گازگرفتگی‌ها ممکن است به دنبال داشته باشد، بیماری عفونی «هاری» است که بعد از بروز علائم، صددرصد کشنده است.

پس از گازگرفته شدن، باید حتماً سرم تراپی و واکسن تراپی انجام شود که ۵ میلیون تومان برای دولت هزینه دارد.

۱۷ هزار گازگرفتگی پارسال حیوانات در استان گلستان، ۷۵ میلیارد تومان هزینه داشته است که می‌شد، در جای بهتری صرف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • (ویدئو) آزار حیوانات گران می‌شود!
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • کشف و ضبط یک قلاده توله شیر در ساری
  • ‌ماجرای حیوانات عجیب تهرانپارس!
  • رمزگشایی از ویدئوی جنجالی از سه حیوان وحشی در شرق تهران | این حیوانات گرگ هستند؟!
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار گازگرفتگی از سوی حیوانات در گلستان
  • آماری هولناک از حیوان گزیدگی در کشور