Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم استقلال گفت: قدرت گلزنی خط حمله استقلال از پرسپولیس بیشتر است و باید به مجیدی فرصت داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس و استقلال چهارشنبه این هفته برگزار کننده دربی 92 خود خواهند بود. این مسابقه در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی است و هر دو تیم نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند تا فینالیست شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید تقابل سرخابی‌ها برای کسب پیروزی تماشایی خواهد بود.

بهروز پرورش‌خواه در خصوص رویارویی پرسپولیس و استقلال در نیمه‌نهایی جام حذفی به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: از لحاظ انگیزشی شرایط استقلال را از پرسپولیس بهتر می‌بینم. البته که نمی‌توان تشخیص داد کدام تیم برنده مسابقه خواهد شد و قطعاً پرسپولیس تلاش خواهد کرد تا از عنوان قهرمانی‌اش در فصل گذشته جام حذفی دفاع کند.

وی افزود: مصاف دو تیم بدون شک شاهد جذابیت‌های زیادی خواهد بود. تیمی که از حاشیه بیشتر دور باشد و آمادگی روحی و جسمانی بهتری داشته باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن دارد ولی تصور من این است که استقلال در وضعیت بهتری قرار دارد. با این حال نمی‌توان با قاطعیت گفت که شاگردان فرهاد مجیدی در دربی 92 برنده می‌شوند ولی به عنوان کسی که طرفدار استقلال است، آرزویم پیروزی تیم مورد علاقه‌ام است.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به صحبت‌های افشین پیروانی که اعلام کرده بود داوران دچار اشتباه سهوی در دربی نشوند، تصریح کرد: به نظرم پیروانی حرف‌های درستی نزد. اگر کل رقابت‌های این فصل را مورد بررسی قرار دهیم معلوم می‌شود اشتباهات داوری بیشتر به سود کدام تیم بوده است. داوران زحمات زیادی می‌کشند تا بهترین قضاوت را داشته باشند اما همانند مربیان و بازیکنان که دچار اشتباه می‌شوند، آن‌ها نیز در برخی صحنه‌ها به خاطر مسلط نبودن، سوت غلط می‌زنند. بنابراین تمامی تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر و منتفع شده‌اند و در این میان برخی تیم‌ها بیشتر سود کردند و برخی تیم‌ها بیشتر زیان دیدند.

وی در مورد اینکه باید به فرهاد مجیدی که توانسته سهمیه آسیا را با نایب قهرمانی برای استقلال کسب کند در فصل آینده فرصت داد، عنوان کرد: من معتقدم هر کسی سرمربی استقلال می‌شود باید به او زمان داد. اگر آندره‌آ استراماچونی را حفظ می‌کردند قطعاً شرایط تیم بهتر بود ولی حالا که مجیدی جانشین او شده و تلاش زیادی می‌کند تا تیمش موفق شود، بهتر است به او فرصت دهیم تا بتواند نتایج مناسبی بگیرد. مشخص نیست چه زمانی به هواداران اجازه ورود به ورزشگاه را می‌دهند ولی هر زمانی که این اتفاق رخ داد، طرفداران استقلال باید صبور باشند تا مجیدی بتواند موفق باشد.

پرورش‌خواه در مورد اینکه کدام یک از دروازه‌بانان دو تیم شرایط بهتری برای حضور در دربی دارند، تأکید کرد: سید حسین حسینی و بوژیدار رادوشویچ در این فصل نوسان داشتند. با توجه به اینکه هر دو نفر رقیبی ندارند، کمی دچار افت شده‌اند. حسینی زمانی که رحمتی در استقلال حضور داشت، آماده‌تر بود ولی امیدوارم که در دربی بهتر از رادوشویچ عمل کند تا استقلال موفق شود.

وی با اشاره به این موضوع که خط حمله استقلال از پرسپولیس آماده‌تر است، بیان کرد: پرسپولیس بازیکنان خلاقی در خط میانی دارد و مهاجمان این تیم نیز فرصت‌طلب هستند ولی مهدی قایدی و شیخ دیاباته نشان داده‌اند که زوج بهتری نسبت به مهاجمان پرسپولیس هستند، بنابراین من تصور می‌کنم این دو بازیکن بتوانند در گلزنی موفق‌تر باشند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی 92

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارشناس فوتبال: لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد!

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

در حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با ۱۰ امتیاز و اختلاف گل بهتر نسبت به تیم ملی ازبکستان در صدر جدول قرار دارد و و صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228205 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • بی‌میلی اروپایی‌ها برای کمک بیشتر به اوکراین
  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • رییس سازمان انرژی اتمی: نیاز به غنی‌سازی بالاتر داشتیم/ به دنیا هم اعلام کرده‌ایم که محل مصرف ما حوزه سلامت و پزشکی است
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم