Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:27:50 GMT

قاضی قلابی در دفتر استاندار گلستان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۹۸۶

قاضی قلابی در دفتر استاندار گلستان دستگیر شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد در تماس با تلفن همراه استاندار و معرفی خود به عنوان قاضی دیوان عدالت اداری، وقت ملاقات برای حل مشکل یکی از نزدیکان خود گرفته بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: استاندار موضوع این تماس را با دادگستری درمیان گذاشت و پس از بررسی مشخص شد شخصی با چنین هویتی در دیوان عدالت اداری در منصب قضاوت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان ادامه داد: روز ملاقات قاضی قلابی در دفتر استاندار توسط کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری دستگیر شد.

قاضی قلابی در گلستان دستگیر شدقاضی قلابی در گرگان دستگیر شدقاضی قلابی در استان گلستان در دام پلیس

این مقام ارشد قضائی استان گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد این فرد 12 سال پیش عضو شورای حل اختلاف استان بود اما به علت تخلف اخراج شده بود.

هاشمیان افزود: این فرد برای بررسی و تحقیقات بیشتر فعلا بازداشت است.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... دانشگاه غیرمجاز در بابل پلمب و "پروفسور قلابی" آن دستگیر شد بازداشت فوق‌ تخصص قلابی ریه با مدرک دیپلم! شیوه جدید دستفروشان قلابی برای کلاهبرداری از مسافران مترو + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دانشگاه غیرمجاز در بابل پلمب و "پروفسور قلابی" آن دستگیر شد بازداشت فوق‌ تخصص قلابی ریه با مدرک دیپلم! شیوه جدید دستفروشان قلابی برای کلاهبرداری از مسافران مترو + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز / نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاضی قلابی دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، دادستان مرکز استان گلستان گفت: سر شبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست (Treenvest) در گلستان بازداشت شد.

محمود اسپانلو گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، دیگر سود و اصل پول را نپرداخت.

اسپانلو گفت: تاکنون یکصد نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گنبدکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان افراد در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  •  سرشبکه هرمی ترینوست دستگیر شد
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان بازداشت شد
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد