Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: تصمیم گیری برای برگزاری کنکور بسیار سخت بود و برخی می‌گفتند یکسال دیرتر برگزار کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: تصمیم گیری برای برگزاری کنکور بسیار سخت بود. برخی می‌گفتند یکسال دیرتر برگزار کنیم.

وی افزود: اگر ما نتوانیم یک آزمون برگزار کنیم چطور می‌توانیم بگوییم مغازه‌ها باز باشند؟ فکر نمی‌کنم آن دلسوزی و هماهنگی که در آزمون سراسری امسال اتفاق افتاد در کشورهای دیگر دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به اینکه هنوز با اطمینان نمی‌شود در مورد هیچ واکسنی صحبت کرد، گفت: سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که ما تا مهار کامل این ویروس به دو سال زمان نیاز داریم. به امید اینکه تا یک یا دو ماه دیگر ویروس از بین می‌رود نباشیم.

وی با بیان اینکه به وزیر ارتباطات برای ماه محرم بابت پهنای باند تاکید می‌کنم، تأکید کرد: از وزیر می‌خواهم به هیچ مسئولی در ایام تاسوعا و عاشورا مرخصی ندهد و همه پای کار باشند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید از لحاظ امکانات ارتباطاتی همه توان خودرا در ایام محرم به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: رسانه ملی و فضای مجازی دو ابزار مهم کشور هستند تا مردم بتوانند محرمی پرشور برگزار کنند.

به روزرسانی می شود...
 

منبع: آنا

کلیدواژه: روحانی کنکور رئیس جمهور کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید

به گزارش "ورزش سه"، مشکلاتی که از روز فینال جام جهانی زنان و ‏حرکت جنجالی لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ‏اسپانیا، گریبان‌گیر این فدراسیون شده ظاهرا تمامی ندارد. ‏

درحالیکه به نظر می‌رسید در هفته پیش رو شاهد برگزاری انتخابات ‏فدراسیون هستیم تا فوتبال اسپانیا سرانجام به آرامش برسد امروز ‏دادگاه عالی ورزش ‏CAS‏ حکم کرد که روند برگزاری انتخابات باید از نو ‏آغاز شود. علت این دستور این بود که میگل گالان علیه روند انتخابات ‏به ‏CAS‏ شکایت کرده و مدعی نقض حقوقش شده بود. ‏

گالان رئیس کمیته ملی مربیان فوتبال اسپانیا و از اعضای مجمع ‏فدراسیون فوتبال این کشور است. کمیسیون انتخابات فدراسیون ‏فوتبال اسپانیا از شکایت گالان و حکم ‏CAS‏ شاکی است. این ‏کمیسیون پیش از این مدعی شده بود گالان اطلاعات ناقصی در ‏اختیار ‏CAS‏ قرار داده ولی این دادگاه اعتراض‌ها را نپذیرفت. ‏

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان