Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@10:52:05 GMT

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمة‌الانتظار مشهد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۶۳۵۲

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمة‌الانتظار مشهد

وحید خراسانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌ها و آماده‌سازی هیئت خیمة‌الانتظار بیان کرد: امسال با توجه به ویروس کرونا، محرمی با خلاقیت و ابتکار خواهیم داشت که با فضاسازی ویژه‌ای در عرصه میدان شهدا که همکاران ما آنجا را تبدیل به حسینیه شهدا کرده‌اند، قلب‌ها و دل‌های افراد را به امام حسین (ع) سوق دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری، گفت: این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ هر شب با سخنرانی حجت الاسلام حلوائیان و مداحی سید احمد واعظی در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود.

مسئول هیئت خیمة‌الانتظار مشهد در ارتباط با دیگر برنامه‌های هیئت افزود: حسینیه کودک ویژه نونهالان ۶ تا ۹ سال با حضور روحانیونی که کار تخصصی کودک را انجام می‌دهند برای مراسم امسال در نظر گرفته شده تا معارف حسینی و آشنایی با سیره اصحاب الحسین را برای این نونهالان به زبان خودشان بگویند. امید داریم امسال با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها، با داشتن خلاقیت و نوآوری، خدمت به عزاداران اباعبدالله (ع) را داشته باشیم.

وی بیان کرد: عزاداران حسینی در بدو ورود به مراسم باید ماسک داشته باشند و خادمین ما نیز به آن‌ها ماسک اهدا می‌کنند، برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز چینش فرش‌ها و صندلی‌ها با فاصله انجام شده است. همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مکان مراسم نیز قبل و بعد از مراسم مکرر ضدعفونی خواهد شد.

کد خبر 5003656

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین ماه محرم و صفر ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر مراسم عزاداری آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان تجهیز شهربازی به بزرگترین دیوار شیشه‌ای ،دستگاه‌های کریزی دنس، زیپ لاین، اسکیت‎یو، قطارشادی، سقوط آزاد پاراتاور، فریزبی ۳۶۰ درجه، سفینه کودک، یوفوکودک، ارابه، مرغابی و فریزبی کودک از جمله اقدامات جدید در  مرحله دوم شهربازی کرمان است .

به گفته مدیرعامل شهربازی کرمان، کشتی هما و تاب کودک در شهربازی کرمان بهسازی و نوسازی شده و چرخ فلک و آکروجت برای حضور علاقمندان در این محل آماده است؛ ضمن اینکه به منظور حضور روزه‌داران و نمازگزاران در محوطه شهربازی، نمازخانه روباز طراحی و اجرا شده است.

 در حال حاضر قطار وحشت در شهربازی جای خود را به قطار شادی و پارک کودک با طراحی دیوار شیشه‌ای داده است و شهربازی کرمان از سه شنبه هفتم فروردین همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع)  خدمات ارائه می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ‌مراسم شب‌های قدر در حسینیه «ثارالله» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • راهپیمایی روز قدس یزد از حسینیه‌ها شروع می‌شود
  • پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان تشییع شد
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • فعالیت شهربازی کرمان با تجهیزات جدید
  • تحقق یک آرزوی دیرینه؛ مترو به حرم رضوی متصل می‌شود
  • مراسم معنوی ترتیل خوانی قرآن در حسینیه ثارالله یاسوج
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد