Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن امروز با حضور استاندار گیلان و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح توسعه و بهسازی بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، کرونا را پدیده‌ای که جان مردم و سلامتی آنان را در سراسر گیتی مورد تهدید قرار داده، عنوان و اظهار کرد: بدیهی بود که با شیوع این ویروس در کشور ما نیز آسیب‌هایی به بخش‌های مختلف وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهمترین عاملی که موجب شد تا آسیب‌های ناشی از کرونا حداقلی باشد، وحدت، انسجام و همدلی همه ارکان نظام و بخش‌های مختلف خدمات رسانی به ویژه نیروهای مسلح و در استان گیلان حضور موثر و فعال نیروی زمینی ارتش در کنار مسئولان و کادر درمانی در اجرای طرح‌های مقابله‌ای همچون غربالگری، پاکسازی اماکن عمومی و تقویت تجهیزات و امکانات زیرساختی با تعاملی سازنده بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نمونه‌ای از استمرار خدمات ارزنده نزاجا را امروز در افتتاح بخشی از این بیمارستان شاهد هستیم، گفت: تداوم این خدمات در استان گیلان موجبات افزایش امیدآفرینی مردم را فراهم کرده که قدردان آن هستیم.

وی حضور ارزشمند، موثر و معنوی نیروی زمینی ارتش در ایام شیوع ویروس کرونا را استمرار جلوه‌های زیبا از خدمت‌رسانی به مردم و نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: کمک‌رسانی خیرخواهانه نزاجا در حد توان خود برای استمرار این فعالیت‌ها، بیش از ارزش مادی، موجب قدرشناسی مردم فهیم استان گیلان به ویژه شهرستان فومن خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ صبح امروز با حضور ارسلان زارع استاندار گیلان و امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) شهرستان فومن به همت نزاجا و با هزینه پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. در طرح توسعه و بهسازی اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فومن، ظرفیت تعداد تخت‌های این بخش از ۹ به  ۱۸ عدد، وسعت آن از ۴۸۰ به ۶۳۰ مترمربع و اتاق عمل سرپایی از یک به دو افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس فرمانده نيروي زميني ارتش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی ع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شهرستان فومن طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان