Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها در پیشبرد اهداف، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از عملکرد این نهاد نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  علی حسن مظاهری، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ضمن قدردانی از رسانه‌های استان مکتوب و مجازی و همه‌کسانی که در راستای کمک به نیازمندان آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی می‌کنند، گفت:در مثلث دولت، مردم و رسانه، می‌توان گفت رسانه در رأس مثلث  نقش‌آفرینی می‌کند و حلقه ارتباطی مردم با سازمان‌ها و به‌خصوص نهادهایی است که متکی بر مشارکت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف به گوش مردم می‌تواند آن‌ها را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

مظاهری تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به‌موقع و مناسب از فعالیت‌های کمیته امداد، یکی از راه‌های کمک به این نهاد است و رسانه با آشکارسازی حقایق و مطالبه گری مدنی نقش بسیار خوبی را در توسعه ایفا می‌کند و اگر موفقیتی در کمیته امداد حاصل شود نقش رسانه‌ها در این موفقیت بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 50 رسانه در ارتباط است و بیشتر اخبار و برنامه‌های این نهاد توسط اصحاب رسانه نشر داده‌شده‌اند. 

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه خدمت به محرومان بزرگ‌ترین ارزش است، تصریح کرد: باید با تلاش همه مسئولان  همدلی و نشاط را در استان ایجاد کرده و اعتماد مردمی را افزایش داد و بااطلاع رسانی دقیق و مناسب توسط رسانه‌های مجازی و مکتوب امیدواریم شاهد افزایش کمک‌های مردمی برای رفع فقر از جامعه و رسیدن به عدالت اجتماعی باشیم. 

  مظاهری با اشاره به تعامل صداوسیما با کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: : اهداف بزرگ کمیته امداد محقق نمی‌شود مگر اینکه رسانه‌ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی تأکید کرد: کمیته امداد در کنار نشر اخبار و فعالیت‌ها و عملکرد خود توسط رسانه‌ها، پذیرای نقد منصفانه نیز هست و اگر رسانه‌ای نقدی دارد انتظار می‌رود  با تحقیق و پرسش از مسئولان به نقد بپردازند و با نقد غیرمنطقی و بدون مطالعه باعث تشویش اذهان و تخریب اعتماد مردم به این نهاد نشود.   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع رسانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی در زمینه ساخت فضای آموزشی، تأمین تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی و کمک آموزشی و مامور نمودن دبیر و آموزگار مرد تصمیم گیری شد.

دهقان فرماندار بافق در این نشست گفت: صنایع و معادن در اجرای مسؤولیت‌های اجتماعی خود به ویژه در حوزه بیمارستان و آموزش و پرورش کوتاهی می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های سرمایه گذاری صاحبان سرمایه و معادن مثل فسفات آسفوردی باید در شهرستان باشد.

دهقان بیان کرد: مقرر شد توسط شرکت‌های معدنی و صنعتی فعال شهرستان از جمله مجتمع معدنی فسفات آسفوردی از قرارگاه خاتم الانبیا، یک آموزشگاه ۱۲ کلاسه در مظفریه بافق ساخته و یک میلیارد تجهیزات آموزشی تا پایان اردیبهشت ماه تأمین شود. 

او ادامه داد: شرکت یزد یوتاب تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه در روستای مبارکه جنب آموزشگاه شهید صدوقی و اجرای طرح درآمدزایی پایدار به مدت یک ماه را متعهد شد که در صورت اقتصادی نبودن این طرح، باید یک باب آموزشگاه شش کلاسه احداث کند. 

فرماندار بافق تصریح کرد: مجتمع معدنی کوشک تا سال تحصیلی ۱۴۰۴، موظف است ۲ باب آموزشگاه آیت‌الله طالقانی و رضاییان را که ۳۵ درصد آن انجام شده است، به پایان برساند. 

او گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق هم مقرر شد طبق مصوبات تعیین شده در تیرماه ۱۴۰۲، ساخت یک باب آموزشگاه ۱۲ کلاسه و استخر شنا در محله مناجات را تا سال تحصیلی ۱۴۰۴ تکمیل کند و تحویل آموزش و پرورش دهد.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • ایران تلاش‌های جدّی در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک را در دست اقدام دارد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی