Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش منطقه ساری گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه ساری با استفاده از زیرساخت بانکی از یکم شهریورماه آغاز شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب پور اعلام کرد: با توجه به مصوبه‌های کمیته طرح و نظارت و کنترل توزیع سوخت ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دریافت فرآورده‌های نفتی پس از این با ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) قابل انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: این طرح از ماه‌های گذشته به صورت پایلوت در تعدادی از استان‌های کشور انجام و در ماه جاری به صورت کامل اجرایی می‌شود، اجرای این طرح در مازندران از یکم شهریور آغاز می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با اجرایی شدن این طرح در مازندران مصرف‌کنندگان به صورت الکترونیکی در سدف سهمیه خود را دریافت می‌کنند.
رجب پور کاهش مراجعه ارباب رجوع به نواحی تابعه و ساماندهی و نظارت الکترونیکی را از مزایای این طرح دانست و افزود: زمینه‌سازی لازم ازسوی منطقه و مدیران شرکت‌های گاز مایع فعال در سطح این منطقه از جمله تهیه اطلاعات هویتی عوامل توزیع، اطلاع‌رسانی به اداره‌ها و سازمان‌های ذیربط استانی و آگاهی بخشی به مردم تا پیش از زمان اجرا، از اولویت‌های این طرح است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرآورده های نفتی منطقه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول روابط عمومی منطقه پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار گفت: در نخستین سالانه عکاسی موزه‌های صنعت نفت کشور که در آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد عکس ارسالی امیر علی سرسنگی نوجوان ۱۳ ساله سبزواری از موزه نفت شهرستان به عنوان عکس برگزیده انتخاب شد.

باقریان افزود: بر اساس اعلام مرکز اسناد و موزه‌های صنعت نفت کشور ۳۰۰ عکس به نخستین سالانه عکاسی موزه‌های نفت ارسال گردید که در مجموع، عکس ارسالی امیرعلی سرسنگی که حضور خود و دوستانش را در یکی از خودرو‌های موزه نفت سبزوار به تصویر می‌کشد در زمره سه عکس منتخب این سالانه قرار گرفت.

موزه نفت سبزوار، نخستین موزه صنعت نفت ایران (پیش از راه اندازی طرح موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت) است که در سال‌های میانی دهه ۱۳۸۰ در این شهرستان با همت کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این منطقه راه اندازی شد.

این موزه که جایگاه پخش بنزین و فرآورده‌های نفتی بود، ابتدا تحت عنوان ساختمان شرکت ملی نفت انگلیس و ایران شناخته می‌شد که پس از ملی شدن صنعت نفت در سال ۱۳۲۹ به ساختمان شرکت ملی نفت ایران تغییر نام داد.

مرکزیت سبزوار در امر ذخیره سازی و پخش فرآورده‌های نفتی در بخش‌های وسیعی از شمال شرق کشور از جمله دلایل شکل گیری این موزه بوده است.

در موزه نفت سبزوار، بیش از ۲۰۰ قلم شی شناسایی، ثبت و کدگذاری شده است که از جمله آنها می‌توان به لوازم ابزار دقیق، لوازم آزمایشگاهی، آتش نشانی، پالایشگاهی، پمپ‌های روغن و بنزین، ولو، موتور‌های دیزلی و انواع پیمانه اشاره کرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱ درصدی مصرف سوخت در ۹ فروردین ۱۴۰۳/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین
  • صادرات تجهیزات پالایشی به پروژه‌های فراسرزمینی/ توزیع ۵۰ درصدی گاز مایع کشور به شیوه الکترونیکی
  • کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین
  • گام‌های رو به‌ جلو صنعت پالایش ایران در ۱۴۰۲ چه بود؟
  • افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳
  • پایش سوخت رسانی ایام نوروز در منطقه ارومیه
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»