Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان با عقد قراردادی با یک سازمان آمریکایی به نام «PRIDELAND» قرار است از این پس در قفس MMA یا همان مبارزات ترکیبی رزمی مبارزه کنند.

این سازمان در بخش مدیریت برگزاری مبارزات حرفه‌ای فعالیت دارد و بیشتر به سراغ رزمی کاران آماتوری می‌رود که در رشته خود نام و آوازه‌ای دارند تا آنها را در مسیر حرفه‌ای و البته کسب درآمد دلاری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که سود بیشتر این دست مبارزات به جیب برگزار کننده می‌رود تا ورزشکار!

هر چند سال‌ها قبل امیرعلی اکبری به عنوان اولین ایرانی به این سازمان پیوست و خواهران منصوریان قدم در مسیری گذاشتند که وی سال‌ها قبل گذاشت، ولی بر اساس اطلاعات کسب شده قرارداد آنها شش ماهه است. اما باید اشاره کنیم که اولین مبارزه آنها در قفس حرفه‌ای MMA، به منزله خداحافظی از دنیای قهرمانی ووشوست، چرا که بر اساس قانون فدراسیون جهانی، بازگشت یک ورزشکار حرفه‌ای به مسابقات این رشته ممنوع می‌باشد.

در واقع حاشیه‌های اخیر خواهران منصوریان برای خداحافظی از ووشو و حضور در مبارزات حرفه‌ای بود و با اعلام این قرارداد، عملاً وارد فاز اجرایی شد و به واقعیت پیوست تا همانند گذشته، این کار آنها نیز هیاهو همراه باشد.

اما نکته دیگری که بحث آن وجود دارد، مبارزه با حجاب اسلامی است، در رقابتهای حرفه‌ای MMA استفاده از پوشش مقنعه ممنوع است و برای بانوانی که قصد دارند در این شرایط مبارزه کنند، پوشش خاصی در نظر گرفته شده است که آن نیز شرایط خاصی خواهد داشت.

از سوی دیگر احتمال آنکه الهه منصوریان به زودی در لیگ ONE CHAMPIONSHIP یعنی جایی که امیرعلی اکبری مبارزه می‌کند، به عنوان اولین دختر ایرانی در این سازمان به داخل قفس مبارزه برود.

کد خبر 5004888

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو الهه منصوریان ورزشهای رزمی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا جام حذفی فدراسیون کشتی تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی ورزش همگانی لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان والیبال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • اسکله کمک‌رسانی آمریکا به غزه؛ پرده دودی برای حمله به رفح
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی