Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» با آغاز دهه محرم از اول تا هفتم شهریور ماه با حال و هوای این ایام از تلویزیون پخش خواهد شد. مهمان ویژه این برنامه صادق آهنگران مداح نام‌آور دوران دفاع مقدس است که جمعه شب هفتم شهریور ماه مهمان «چهل تیکه» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه تلویزیونی در اولین روز از پخش خود، شنبه یکم شهریورماه میزبان روانشناس برجسته ایرانی غلامعلی افروز خواهد بود.

کاظم هژیر آزاد بازیگر سینما و تئاتر یکشنبه شب دوم شهریور ماه، مرتضی ضرابی بازیگر و چهره پرداز سینمای ایران، دوشنبه شب سوم شهریور ماه و حسن سلطانی مجری با سابقه تلویزیون سه شنبه شب چهارم شهریور ماه،چهارشنبه شب پنجم شهریورماه نیز امرالله احمدجو کارگردان سریال به یادماندنی «روزی روزگاری» و پنج شنبه محمدرضا سرشار نویسنده و منتقد ادبی که با برنامه رادیویی «قصه ظهر جمعه» در میان مخاطبان رادیو در یاد‌ها مانده است در «چهل تیکه» روبروی محمدرضا علیمردانی قرار خواهند گرفت.

برنامه تلویزیونی چهل‌تیکه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از روز شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه چهل تیکه ماه محرم شهریور ماه چهل تیکه شنبه شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند/ خط قرمز امنیت

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردم و اهالی هنر در پاسداشت عملیات تاریخی «وعده صادق» امشب یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با حضور شاعران، هنرمندان و چهره های فرهنگی در حوزه هنری برگزار شد.

هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض، محمود کسبی از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند.

فاطمه افشاریان مجری تلویزیون که این مراسم را اجرا می کرد در بخش های مختلفی از شاعران کشور دعوت کرد تا اشعار خود را درباره مقاومت و همچنین غزه و عملیات شب گذشته بخوانند.

احمد بابایی، میلاد عرفان پور و چند تن دیگر از شاعران کشور نیز به خواندن اشعاری در این زمینه پرداختند.

احمد بابایی در ابتدای خوانش شعر خود گفت: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند. با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند. آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

همچنین این آیین با حضور گروه های سرود همراه بود و ساعتی حضار را با قطعات موسیقایی حماسی همراه کرد. امیر حقیقت نیز از جمله خوانندگانی بود که به اجرای یکی از آثار خود در زمینه وطن پرداخت.

از دیگر اجراهای این مراسم هم به مرشد میرزاعلی اختصاص داشت.

در حاشیه این مراسم خیرالله تقیانی پور کارگردان سینما و تلویزیون درباره عملیات شب گذشته به خبرنگار مهر بیان کرد: بدون امنیت هیچ کشوری پایدار نمی ماند. رژیم صهیونیستی امنیت ما را نشانه گرفته بود و ما باید درسی می دادیم که بفهمند امنیت خط قرمز ماست.

محمدرضا باقری مجری تلویزیون نیز در سخنانی بیان کرد: ما پاسخ جنایت صهیونیست ها را دادیم و حمله نکردیم و صرفاً هم پاسخ یکی از این جنایت ها را دادیم.

وی در پایان با اشاره به اقشار مختلف و مواجهه شان با این اتفاق اضافه کرد: عده ای از این اتفاق احساس غرور کردند و حتی شب گذشته را هم نخوابیدند و از این حس غرور بیدار بودند.

کد خبر 6078329 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • حمله پشه با پشه کش به فامیل دور ؛ سکانس پربازدید مهمونی را ببینید
  • جذب ۴ هزار نیرو برای حفاظت از منابع طبیعی کشور
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی
  • آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی!
  • تناقض گویی وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده تلویزیونی | ببینید مجری چطور کامرون را غافلگیر کرد
  • (ویدیو) وصیت‌نامه جواد خیابانی در یک برنامه تلویزیونی
  • «محفل»؛ تحول در برنامه‌سازی قرآنی
  • جاذبه‌های گردشگری و چهره‌های شاخص تنگستان به کشور معرفی شوند
  • اهالی هنر برای پاسداشت «وعده صادق» گرد هم آمدند/ خط قرمز امنیت
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی ‌| او ۳ سال پیش در یک برنامه تلویزیونی ادعا کرد ...