Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون هنر شورای شهر کرج گفت: این کلانشهر از کمبود سرانه های فرهنگی به خصوص موزه و گالری های هنری در رنج است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رحیم خستو اظهار کرد: با توجه به افزایش و رشد بی رویه جمعیت در کلانشهر کرج در سرانه  های فرهنگی هنری به خصوص موزه و گالری بسیار ضعیف هستیم.

وی افزود: در این راستا یک سری اقدامات توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حال انجام است و شهرداری نیز اقداماتی در راستای افزایش راه اندازی گالری انجام داده که ظرف مدت سه ماه آینده گالری شهرداری در مجتمع فرهنگی ورزشی میلاد در دو طبقه راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس شورای شهر کرج افزود: شهر کرج بنا به  دلایل مختلفی هم خاستگاه و هم مامن و محل زندگی بسیاری از هنرمندان است اما متاسفانه مردم شهر کرج به دلیل فقدان این ساختارها بی بهره از دیدن زیبائها یی هستند که توسط این هنرمندان خلق می شود.

خستو تصریح کرد: طی سال های گذشته با توجه به تذکرات شورای شهر در خصوص اکران ها، تبلیغات، تصویرها و طرح های سطح شهر کرج در مناسبت های ملی و مذهبی  مناسب و در خور این کلانشهر نبود در این راستا کمیته گرافیک در سیما منظر شهرداری تشکیل و در این خصوص همکاری تنگاتنگی با  سازمان فرهنگی در حال انجام است و نتیجه آن اکران های در خور  در عید سعید غدیردر سطح شهر بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: گالری هیو در آستانه ماه محرم با ارائه پوسترهایی طراحی شده از هنرمندان به بهره برداری رسید و ان شاالله بستری برای تحول بهتر و گسترش عنصر زیبایی شناختی در کلانشهر کرج شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنری فرهنگی کرج گالری شورای شهر کرج شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است

روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد تهران اعلام کرد: این مجموعه فرهنگی و گردشگری در روز طبیعت ۱۳ فروردین همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)، تعطیل است.   به گزارش ایرنا، روابط عمومی مجموعه برج میلاد عصر پنجشنبه اعلام کرد: تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، در این روز اجرا نخواهد شد و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهیم بود.   براین اساس، برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • تعطیلی برج میلاد در روز ۱۳ فروردین
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر بازدید از برج میلاد در شب‌های قدر
  • تعطیلی برج میلاد در روز طبیعت
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد