Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی آزاد، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر گفت: از ابتدای امسال تاکنون با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیرمجاز در شهرستان کوثر جلوگیری شده است.
او افزود: تاکنون ۸۰۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۱۹ عدد تابلوی غیر مجاز جمع آوری و ۱۵ مورد قلع و قمع نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ راه شنی و خاکی ۳۸ روستا بطول ۳۲۵ کیلومتر را در ۵ ماهه گذشته در شهرستان کوثر یاد آور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران کانال‌های طرفین جاده روستایی نی احمد بیگ، هوانشاق و آرپاچایی را که بعلت وقوع سیلاب مسدود شده بود به طول ۱۸ کیلومتر پاکسازی انجام داده اند.
آزاد با اشاره به اینکه لایه زیر اساس راه روستایی الو النکش در قالب طرح ملی ابرار اجرا و ۲ هزار متر مکعب آبکوبی و تراکم انجام شده است تصریح کرد: با تلاش راهداران عملیات حذف نقطه حادثه خیز پیچ روستای شویر نیز با ۳ هزار متر مکعب حجم خاکبرداری به اتمام رسیده است.
او در جهت ارتقای ایمنی راه از تجدید خط کشی ۵۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر در ۵ ماهه امسال خبر داد و بیان کرد:راهداران سخت کوش در مدت یاد شده با استفاده از ۸۴۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری و ایمن سازی کرده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر رنگ آمیزی بیش از ۲ هزار عدد از پایه تابلوها، نصب ۸۰۰ عدد بازتاب چشم گربه ای، شستشوی ۱۴ هزار علائم راهداری، شستشوی ۱۲ کیلومتر گاردریل و علف زنی کنار آن‌ها و همچنین انجام ۵ هزار و ۵۰۰ متر مکعب عملیات ریزش برداری را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان کوثر در ۵ ماهه امسال برشمرد و گفت: سیستم روشنایی در سه راهی قدیم گیوی-فیروزآباد نیز برقرار شده است.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گشت راهداری راهداری اردبیل راه روستایی نقاط حادثه خیز شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، بهرام اسدی بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برای بهره‌مندی مردم روستا‌های استان از راه آسفالته، تا کنون ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار شده‌اند.

وی افزود: در زمان حاضر تنها ۷ روستای با جمعیت بالای ۲۰ خانوار استان راه آسفالته ندارند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار گرفته است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل ساخت و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که خوشبختانه ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه بوده است.

وی گفت: در زمان حاضر ۳۹ طرح راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر فعال است.

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد