Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@12:15:38 GMT

سه مقصد احتمالی «مسی»

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۸۶۴۸

سه مقصد احتمالی «مسی»

ایران اکونومیست- تیم‌های فوتبال اینتر، منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن سه مقصد احتمالی «لیونل مسی» در صورت جدایی وی از بارسا هستند.

 به نقل از سایت مارکا، مسی فوق ستاره و کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا که رفتن او از این تیم در فصل نقل و انتقالات جدی به نظر می‌رسد حالا سه گزینه پیش روی خود خواهد دید.

برخی کارشناسان معتقدند باشگاه بارسا کاری که رئال‌مادرید در سال ۲۰۱۸ با «کریستیانو رونالدو» انجام داد را با مسی انجام داده و از فروش او سود بزرگی کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بند آزادسازی قرارداد کاپیتان بارسا ۷۰۰ میلیون یورو است اما به نظر می‌رسد در صورت جدایی وی در تابستان، قیمت خیلی کمتری برای خرید او پرداخت شود.

در حال حاضر برای خرید مسی، تنها سه تیم هستند که شرایط خریداری او را دارند.

اینتر

به گزارش گاتزتادلا اسپرت، تیم فوتبال اینترمیلان علاقه زیادی برای خرید مسی دارد و برای انجام آن ۲۶۰ میلیون یورو آماده کرده است. اینتری‌ها معتقدند با خرید مسی، بالاتر از یوونتوس که رونالدو را به خدمت گرفته‌اند، قرار می‌گیرند. گفته می‌شود پدر این فوق ستاره آرژانتینی به تازگی خانه‌ای در منطقه پورت نووا در میلان خریداری کرده که این منطقه یکی از ناحیه‌های منحصر به فرد در ایتالیا محسوب می‌شود.

منچسترسیتی

تیم فوتبال منچسترسیتی که هدایت آن را «پپ گواردیولا» بر عهده دارد، یکی از تیم‌هایی است که هم توان خوبی در پرداخت هزینه‌های مسی داشته و هم گواردیولایی را دارد که کاپیتان بارسا بیش از هر مربی دیگری او را قبول دارد. گفته می‌شود برای آمدن مسی به منچسترسیتی، تنها تایید این اعجوبه آرژانتینی لازم است و این باشگاه هیچ مشکلی بابت بستن قرارداد با او را ندارد. «سرخیو آگوئرو» یکی دیگر از انگیزه‌های مسی برای حضور در جمع سیتیزن‌ها به شمار می‌رود.

پاری‌سن‌ژرمن

پاریسی‌ها هر کاری می‌کنند تا مسی قراردادش را با این تیم ببندد. «نیمار» و «کیلیان امباپه» نیز در این تیم هستند و همین موضوع باعث شده تا مسی انگیزه‌هایی برای بازی در این تیم قدرتمند داشته باشد.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، طبق اعلام سعید تابش‌نیا؛ سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال، نشست این کمیته برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان ایران برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و کارنامه مربیان خارجی از کشور‌های صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی ارائه شد.

در نشست بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • مسجد شکر طبس مقصد دوچرخه سواران طبسی
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام