Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم بودجه کمیته ملی المپیک هفته قبل به حساب کمیته واریز شده است و این هفته بخش دوم بودجه فدراسیون‌ها به میزان ۱۰ میلیارد تومان پرداخت خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله دوم بودجه کمیته ملی المپیک هفته قبل به حساب کمیته واریز شده است و این هفته بخش دوم بودجه فدراسیون‌ها(25درصد) به میزان  10 میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است حقوق المپین‌ها و مربیان حدود 3 تا 3.5 میلیارد تومان نیز از این بخش بودجه واریز شود. میزان حقوق قهرمانان 3 میلیارد تومان است که پاداش مربیان هم به آن اضافه می‌شود.

از این بخش بودجه کمیته قرار است، یک میلیارد تومان برای آموزش و پرورش برای ساخت و تجهیز 50 مدرسه در سرپل ذهاب در نظر گرفته شود. کمیته بین‌المللی المپیک 50 هزار دلار برای کمک به مناطق زلزله زده در نظر گرفته است که این مبلغ به صورت ریالی به آموزش و پروش داده می‌شود.

حقوق مرداد و شهریور کارمندان، مطالبات پیمانکاران  و هزینه‌های ویژه برای رشته‌های المپیکی بر اساس ستاد بازی‌ها و هیئت اجرایی نیز پرداخت می شود.

شصت‌وهفتمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک بیشتر بخوانید... جلسه ۳ ساعته میراسماعیلی و صالحی امیری/ حمایت قاطع کمیته ملی المپیک از فدراسیون جودو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جلسه ۳ ساعته میراسماعیلی و صالحی امیری/ حمایت قاطع کمیته ملی المپیک از فدراسیون جودو واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اتفاق عجیب در حاشیه فینال لیگ اروپا؛ بازیکن سویا خطاب به کونته: بیا ببینم موهایت واقعی است یا کلاه‌گیس! + عکس ۲ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۳ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۴ قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است ۵ مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود ۶ لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد ۷ ۶ تایی‌های استقلال در لیگ برتر کشتی؛ شاید ۲ خارجی هم بیایند ۸ نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم مهمترین اخبار ورزشی ‎آجورلو: فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده/ فاجعه ویلموتس حاصل آشفتگی و ساختار غلط فوتبال است علی‌نژاد: مهاجرت نباید تبدیل به ابزار سیاسی علیه مردم و حاکمیت شود/ نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ اجازه دهید یک روز بدون ویلموتس داشته باشیم! تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! آذری: در پرونده ویلموتس بارقه امیدی وجود دارد/ می‌توان از پتانسیل‌های حقوقی اتحادیه اروپا استفاده کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه واشنگتن اگزماینر: کوته بینی سیاست خارجی آمریکا در ماجرای سازمان ملل و ایران نمود پیدا کرد یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک میلیارد تومان دوم بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال