Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس سازمان هواپیمایی در آستانه برگزاری دور بعدی مذاکرات با اوکراین که مهر ماه در شهر تهران برگزار می‌شود، گفت: ایران در خصوص مذاکره برای پرداخت غرامت کاملا آماده است.

«تورج دهقانی زنگنه»  در خصوص آخرین وضعیت مذاکرات ایران و اوکراین با هدف پرداخت غرامت به هواپیمای اوکراینی که دی ماه سال گذشته در نزدیکی فرودگاه امام سقوط کرد، گفت: آقای بهاروند، معاون وزیر امور خارجه در راس هیاتی متشکل از نمایندگان بخش‌های مختلف جلساتی را با اوکراین برگزار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مذاکره در خصوص مسایل مربوط به سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی از جمله موضوع پرداخت غرامت در این مذاکرات کلید خورد؛ قرار است جلسه بعدی در مهر ماه در تهران برگزار شود.

وی گفت: آنچه مسلم است اینکه ایران از مسوولیت این خطا را پذیرفته، بنابراین در خصوص مذاکره برای پرداخت غرامت کاملا آماده است.

رییس سازمان هواپیمایی گفت: پرداخت غرامت مقدماتی دارد که در حوزه‌های فنی و حقوقی به نتیجه خواهد رسید و بر مبنای تفاهمی که صورت خواهد پدیرفت، انجام می‌شود.

دهقانی زنگنه درباره زمان پرداخت غرامت به طرف‌های درگیر سانحه سقوط پرواز تهران- کی یف، گفت: در حدود اصول بین‌المللی و بدون تبعیض غرامت پرداخت خواهد شد و شامل هر گروهی خواهد بود که در این سانحه صدمه دیده است.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرداخت غرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم

ژاوی در نشستی خبری با لحنی تند گفت هرگز به دنبال گرفتن غرامت از بارسا نبوده است. او عنوان کرد از ماندن در بارسا هیجان‌زده‌ است و به بازیکنان هم اعلام کرد اعتماد دکو و لاپورتا را دارد و اینکه هیچ تغییری در کادر مربیگری‌اش ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ژاوی: دروغ می‌گویند، غرامت نمی‌خواستم
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه (فیلم)
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم