Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:50:00 GMT

پیام محمدجواد ظریف به مناسبت روز پزشک

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۹۸۰۸

پیام محمدجواد ظریف به مناسبت روز پزشک

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی خاطر نشان کرد: روز پزشک، فرصتی مغتنم برای قدردانی از خودگذشتگی و ایثار آنانی است که در دفاع از سلامت هم میهنان، به ‌رغم تمامی تحریم های ضدبشری آمریکا و همه مشکلات موجود، با جان فشانی بی وقفه، جان می‌بخشند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، متن پیام محمد جواد ظریف به این شرح است:

«وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، فرصتی مغتنم برای گرامیداشت مقام شامخ پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سربلند ایران عزیز و قدردانی از خودگذشتگی و ایثار آنانی است که در دفاع از سلامت هم میهنان، به ‌رغم تمامی تحریم های ضدبشری آمریکا و همه مشکلات موجود، با جان فشانی بی وقفه، جان می‌بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به ارواح پاک و آسمانی شهدای حریم سلامت درود می فرستم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدای کربلاء مسئلت کرده و برای کادر پزشکی و درمانی کشور و در راس ایشان جناب آقای دکتر نمکی و همکاران خدوم ایشان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سلامتی و بهروزی و توفیق روزافزون آرزومندم.

انشاء الله در سایه الطاف حضرت حق و توجهات و دعای خیر حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شاهد مهار هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا بدست توانمند پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و سلامتی و تندرستی مردم عزیز ایران باشیم.

وزارت امور‌خارجه همچون گذشته با تمام ظرفیت پشتیبان جامعه پزشکی و کادر بهداشت و درمان کشور خواهد بود‌.»

گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از فداکاری پزشکان‌ در ایام کرونا / بهترین هدیه مردم به مدافعا‌ن سلامتمدال با افتخار "مدافعان سلامت" بر سینه‌ پزشکان و پرستاران جا خوش کرده استتوئیت سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز پزشک


انتهای پیام

 

R1016169/P/S8,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت خارجه ظریف قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت خارجه ظریف پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند ۲ کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ ۳ برایان هوک: برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران به اجازه هیچ‌کس نیازی نداریم ۴ شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل ۵ قدرتمندترین کشتی جنگی جهان در ناوگان دریایی روسیه ۶ الکاظمی: درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق توافق کردیم/ حملات ترکیه به خاک عراق را نمی‌پذیریم ۷ امارات و عبرت‌‌هایی که چشم بر آنها بست ۱ــ ابومازن نماد خوش‌خدمتی ۸ وقوع چند انفجار در عراق مهمترین اخبار بین الملل شکست و انزوای جدید آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم روسیه: شیوه آمریکا در برابر ایران، چشم‌اندازی ندارد/ واشنگتن به جای تهدید، گفت‌وگو کند/تشدید تنش‌ها با ایران اشتباه است گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ متن طرح دوفوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال‌شدن مکانیسم ماشه درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت خارجه ظریف وزارت خارجه ظریف شورای امنیت بین الملل روز پزشک تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت امور خارجه فیلیپین در بیانیه‌ای مدعی شد که تمام ۱۸ خدمه فیلیپینی نفتکش توقیف شده "سنت نیکلاس" که توسط ایران توقیف شده بود، آزاد شده و به این کشور بازگشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فیلیپین، طبق ادعای وزارت خارجه این کشور این ۱۸ خدمه به صورت دسته جمعی به کشور بازگردانده شده و آخرین گروه از شش نفره هفته گذشته به مانیل رسیدند.

در بیانیه وزارت خارجه فیلیپین آمده است: «دولت فیلیپین از درک مقامات ایران در این زمینه تشکر می‌کند.»

پیشتر روابط عمومی نیروی دریایی ارتش در دی ماه گذشته اعلام کرده بود که به دنبال تخلف کشتی سوئز راجان در اردیبهشت‌ماه سال جاری و سرقت نفت ایران توسط آمریکا، نفتکش یاد شده با نام جدید نیکولاس ST توقیف شد.

نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محموله نفت متعلق به جمهوری اسلامی ایران را با هدایت آمریکا سرقت و به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود. این نفتکش با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که با حکم قضایی و تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه