Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول هیات جامع دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم عزاداری هیات جامع استان در کنار مقبره شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مدت ۱۰ شب برگزار می‌شود.

رضا اردشیری، مسئول هيات جامع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: طبق منویات رهبری مبنی بر برگزاری هيات در ایام محرم که طبق گفته کارشناسان وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا باید عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هيات جامع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد هم مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های کامل بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌کند.
اردشیری در ادامه مطرح کرد: مراسم عزاداری هيئت جامع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه اول محرم در کنار مقبره شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با حضور سخنرانان و مداحان به نام استان به مدت ده شب، از ساعت ٢٠ همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
مسئول هیئت جامع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و تعطیلی برخی برنامه‌های عزاداری، هيئت جامع دانشگاهیان استان کهگیلویه و بویراحمد در بستر فضای مجازی دو کمپین «منهم علمدارم و هرخانه -یک- علم» تشکیل شده است و از آنجایی که ما نباید بگذاریم این بیماری باعث شود که قیام عاشورا و محرم از ذهن مردم فراموش شود، و طبق گفته امام خمینی (ره) همین محرم و صفر است که اسلام رو نگه داشته است بر سر در هر خانه یک پرچم و نماد عزای حسینی را بر پا می‌کنیم و هر خانه را یک حسینیه می‌کنیم.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مراسم عزاداری دهه اول محرم فضای مجازی مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت