Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی شامل مربیانی مثل استراماچونی و کالدرون که پرونده آنها هنوز باز هست هم می‌شود. تاریخ انتشار: 15:29 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۲۴۶

صادق درودگر در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با تعویق احتمالی دیدار دربی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در فصل جاری، اظهار داشت: پرسپولیس و استقلال عنوان کردند که برای اینکه می‌خواهند در دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند و از برای ریکاوری هم فرصت می‌خواهند و به همین دلیل خواستار تعویق دربی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی سرمربیان این دو باشگاه اگر می‌خواهند دربی به تعویق بیفتد باید به صورت کتبی به هیئت رییسه سازمان لیگ نامه دهند.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا اطلاع دارد که چنین نامه‌ای تهیه شده یا خیر، تصریح کرد: من نمی‌دانم، در حال حاضر نامه‌ای به دست هیئت رییسه سازمان لیگ نرسیده و اگر چنین درخواستی به صورت مکتوب به دست ما برسد آنگاه تشکیل جلسه می‌دهیم، اما تا این لحظه قرار نیست جلسه‌ای در خصوص تعویق دربی برگزار شود. همه هدف ما این است تا در کنار باشگاه‌ها باشیم و موضوع لیگ قهرمانان آسیا هم بسیار برای ما حائز اهمیت است.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ پیرامون قانون منع به کارگیری بازیکنان و مربیان خارجی، افزود: طرح ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی توسط سازمان لیگ ارائه شده، اما برای اجرایی شدن نیاز به تصویب هیئت رییسه فدراسیون فوتبال دارد که فکر می‌کنم تصویب شود. بر اساس این طرح مربیانی مثل برانکو، کالدرون و استراماچونی هم که پرونده باز در ایران دارند هم دیگر نمی‌توانند بازگردند.

درودگر در پایان پیرامون دستاورد‌های این طرح، خاطرنشان کرد: به نظرم ممنوعیت جذب خارجی‌ها در فوتبال ایران در مقطع زمانی کنونی طرح خوبی است و نفع باشگاه‌هاست، چون جلوی ایجاد بدهی‌های بیشتر برای آنها را می‌گیرد. هم من و هم بهاروند هر دو تجربه حضور در باشگاه‌ها را هم داشتیم و به خوبی در جریان مشکلات اقتصادی آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با مجیدی و گل‌محمدی در خصوص تعویق دربی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس صادق درودگر پرسپولیس استقلال هیئت رییسه سازمان لیگ تعویق دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ در راستای تأمین کالاهای موردنیاز هیئت‌های مذهبی از طریق سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: هیچ‌ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان تهران، جبرئیل برادری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین مایحتاج هیئات مذهبی اظهار داشت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

 وی ادامه داد: تاکنون 150 تن گوشت مرغ، 300 تن برنج، 100 تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف 40 تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است توزیع این کالاها از طریق سازمان تبلیغات اسلامی صورت گیرد.

برادری ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌ 8 شهریور برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

وی افزود: توزیع این اقلام از امروز آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیئت‌های مذهبی و برپایی مجالس مذهبی قدمی برداشته باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی، امکان تأمین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • درخواست کاردار ایران درباره نمایندگان رژیم صهیونیستی
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود