Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@06:10:18 GMT

«همپای صبا» به مناسبت ماه محرم روی آنتن رادیو صبا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۹۲۸

«همپای صبا» به مناسبت ماه محرم روی آنتن رادیو صبا

به گزارش افکارنیوز،

«همپای صبا» عنوان برنامه ای است که در ایام محرم به صورت تعاملی و در قالب مسابقه پیامکی روی آنتن می رود.

اخبار فرهنگ و هنر - این برنامه زنده و مستقیم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه پخش می شود.

هر خانه یک هیات (سوگواری در خانه)، فضای من (محتوای منتشر شده با موضوع محرم توسط مخاطبان در فضای مجازی)، رسم و رسوم شهرهای مختلف ایران در این ایام، دلنوشته های مخاطبان برای امام حسین (ع) و یاران و اهل بیت ایشان از جمله بخش ها و آیتم های برنامه «همپای صبا» در ماه محرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در راستای تعامل هرچه بیشتر با برنامه، مخاطبان رادیو صبا می توانند تصاویر و فایل های خود با موضوع محرم و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان را به نشانی www.radiosaba.ir ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه منتشر شود.

در برنامه زنده «همپای صبا» محسن جواهری تهیه کننده و مهدی پر به عنوان مجری مخاطبان را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا همراهی می کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام حسین ع رادیو صبا ماه محرم برنامه رادیویی رادیو صبا همپای صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرا رسیدن لیالی پر فضیلت قدر ویژه برنامه ای از گروه تاریخ و اندیشه به صورت زنده شنوندگان را با مراسم احیای مسجد بلال همراه می‌کند.
در این برنامه که در شب های ۱۹ ،۲۱ و۲۳ رمضان و ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان امام علی (ع) پخش می‌شود با قرائت دعای افتتاح آغاز با مداحی و سخنرانی ادامه پیدا کرد و در انتها مراسم قرآن بر سر و قرائت دعای جوشن کبیر پایان بخش مراسم و این برنامه است.
برنامه «بر کرانه قدر» در شب های قدر (۱۰ و ۱۲ و۱۴ فروردین ماه) ازساعت ۲۳:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد از رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • «مهمان نواز»، ویژه برنامه افطار رادیو اقتصاد
  • مراسم زنده احیا مسجد بلال از رادیو فرهنگ
  • آموزش آموزه‌های قرآن با هم سفره در رادیو نمایش
  • ببینید | افزایش مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا‌وسیما
  • آموزش آموزه‌های قرآن با «هم سفره» در رادیو نمایش
  • اخبار کوتاه ۸ فروردین
  • برنامه «روزه گشا» از رادیو فرهنگ
  • آموزش آموزه های قرآن با «هم سفره» رادیو نمایش
  • ویژه برنامه «شهر رمضان» از رادیو ایران