Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:27:35 GMT

شرکت دکوراسیون داخلی سعادت‌آباد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۹۹۵

شرکت دکوراسیون داخلی سعادت‌آباد

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین این افتخار را دارد که  با بیست سال سابقه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در خدمت هموطنان و همشهریان عزیز خود در محله سعادت آباد تهران باشد؛ و در این فاصله بالغ بر سیصد پروژه بازسازی و نوسازی دکوراسیون داخلی مسکونی و اداری را با رضایت صدرصد مشتریان خود به سامان برساند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام دکوراسیون رامسین، با توجه به اینکه محله سعادت آباد در شمال غرب تهران و در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز واقع شده، دما و رطوبت هوا برای اجرای دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین معیارهایی است که هر شرکت دکوراسیون داخلی باید آن را در اولویت و دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلفن: ۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل: ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹ – ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

فکس: ۸۸۶۹۵۱۷۴

چرا که دما و رطوبت هوا تاثیر زیادی بر  دکوراسیون داخلی خواهد گذاشت و به همین خاطر دکوراتورها باید نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج داده و از مواد و مصالحی استفاده کنند که متناسب با آب و هوای حاکم بر آن محله باشد!

اگر به این موضوع از طرف یک شرکت دکوراسیون داخلی اهمیت داده نشود، می‌تواند ضرر زیادی را به صاحب خانه تحمیل کند. پس هر دکوراتوری که آگاهی لازم نسبت به این قضیه نداشته باشد، عملکرد او هر طور که باشد خارج از انصاف و وجدان کاری است.

رطوبت عامل بالقوه‌ای در دکوراسیون داخلی ساختمان است و می‌تواند سلامتی و آسایش افراد ساکنین را به مخاطره انداخته و به زیبایی و مصالح ساختمان لطمه وارد کند.

بنابراین نخستین وظیفه یک شرکت دکوراسیون داخلی این است که دیوارهای نمور و مرطوب را که ممکن است باعث تخریب کابینت‌ها و سطوح دیگر دکوراسیون داخلی شود شناسایی کرده و هر چه زودتر بازسازی و ترمیم نماید.

چنانچه این مسئله حل و مرتفع نشود، مقاومت دیوارهای مرطوب، کاهش یافته و  دمای سطح داخلی دیوارها پایین آمده و امکان بروز تعریق روی چنین سطوحی افزایش پیدا می‌کند و  در نتیجه هم دیوار و هم وسایلی چون کابینت و مبلمان به ورطه تخریب گرفتار می‌شوند.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که چگونه می‌توان فهمید که یک دیوار رطوبت دارد یا نه؟

ساده‌ترین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که هرگونه علامت غیرطبیعی روی دیوار از حضور رطوبت و نفوذ آب حکایت دارد!

زیرا رطوبت دیوارها باعث می‌شود املاح نمک موجود در مصالح حل شده، سپس به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها ظاهر شود. این رطوبت، شرایط مناسبی برای رشد قارچ‌ها را فراهم ساخته و بوی نامطبوعی تولید می‌کند.

آسیب‌هایی که در اثر رطوبت به مصالح ساختمانی وارد می‌شود، عبارت است از تغییر ابعاد و پوسیدگی چوب، زنگ زدگی فلزات، نرم شدن اندودهای گچی و آهکی و همچنین جدا شدن صفحات چوبی به هم پیوسته.

گرچه این موضوع تنها یک مورد از ده‌ها موردی است که هر دکوراتوری باید در اجرای دکوراسیون داخلی خود لحاظ کند و ما نیز به خاطر ضیق وقت نمی‌توانیم همه آنها را شرح دهیم، به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم ما را درشبکه‌های اجتماعی و یا به سایت رسمی این شرکت به آدرس اینترنتی

www.decoramsin.com دنبال کنید.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی رامسین با تکیه بر دانش علمی و پژوهشی خود و از همه مهمتر تجارب ارزنده‌ای که در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کسب نموده است، آماده خدمت‌رسانی به شما همشهریان عزیز می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دکوراسیون داخلی سعادت آباد شرکت دکوراسیون داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح

به گزارش خبرآنلاین به نقل از مهر؛ مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی اعلام کرد پروازهای تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه ‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.این پروازها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

البته در اخبار تکمیلی اعلام شد این تعلیق ها تا ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه مهرآباد ادامه خواهند داشت.

۴۱۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896908

دیگر خبرها

  • لغو پروازهای داخلی تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • همای سعادت دوباره در دسترس نکونام
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی   
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است
  • عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داد