Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمد رضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار کرد: ۳۶ هزار و ۸۳۱ نفر در ماه مرداد از مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی پلیس راهور خدمات دریافت کردند.

او ادامه داد: ۱۹ هزار و ۵۰۰ مورد تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت در ماه گذشته تنها در کلانشهر اصفهان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ محمدی افزود: با توجه به افزایش مدت زمان ارائه خدمات مراکز تعویض پلاک تا ساعت ۱۶ به حضور مراجعه کنندگان در این مراکز زودتر از ساعت اداری نیاز نیست.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: دریافت خدمات در مراکز پلیس راهور منوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کروناست از این رو استفاده از ماسک و به همراه داشتن ضدعفونی کننده و خودکار شخصی هنگام مراجعه به مراکز ضروری است.


منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی مراکز تعویض پلاک ارائه خدمات مراکز تعویض پلاک تعویض پلاک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان بوشهر اعلام کرد: تیم‌های عملیاتی پلیس راهور شهرستان‌های استان بوشهر در ساعات مختلف شبانه روز به صورت محسوس و نامحسوس حضور پر رنگی در معابر دارند و با تخلفات حادثه ساز و رانندگان قانون گریزی که با رفتار‌های پر خطر خود ایمنی و سلامت دیگران را تهدید می‌کنند بدون چشم پوشی برخورد و نسبت به اعمال قانون و توقیف ساعتی و یا با مدت بیشتر اقدام می‌کنند.

حفظ ایمنی عبور و مرور و سلامت و جان مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه داده نمی‌شود عده‌ای معدودی نظم و انضباط اجتماعی را مخدوش و آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزند و کام آنها را تلخ نمایند.

دیگر خبرها

  • معابر شهر‌های استان بوشهر برای رانندگان پر خطر ناامن است.
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • انجام بیش از ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مراکز ملکی و غیر ملکی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد