Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با اتمام بررسی‌های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پرونده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ۸نفر متهم شناخته شدند. تاریخ انتشار: 17:08 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۲۹۹

خبرگزاری میزان- با اتمام بررسی‌ها در پرونده اقدامات دخیل در موضوع قرارداد فدراسیون فوتبال با سرمربی سابق تیم ملی، این گزارش نهایی و امروز برای دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش، پرونده ۸ نفر به اتهام اهمال منجر به تضییع و ایجاد دین بر ذمه فدراسیون و ورود خسارت به اموال دولتی و حقوق عمومی و تضییع آن‌ها به دادستان عمومی و انقلاب تهران ارسال شد.       بیشتر بخوانید:   نماینده سازمان بازرسی در واکنش به اظهارات تاج: مالیات بر درآمد بر عهده شخص است نه فدراسیون انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بازرسی فوتبال دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • کیفرخواست پرونده اخلال در نظام ارزی کشور صادر شد