Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سطح توانگری مالی شرکت بیمه آسماری برای ششمین سال متوالی در بالاترین میزان ممکن تثبیت شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه آسماری ، سطح توانگری مالی شرکت بیمه آسماری برای ششمین سال متوالی در بالاترین میزان ممکن تثبیت شد.
سطح یک، بالاترین سطح توانگری است که یک شرکت بیمه می تواند دریافت کند، شرکت بیمه آسماری توانست طی سال های متوالی در سطح یک توانگری قرار بگیرد و نسبت توانگری بیش از 100 درصد را برای خودش ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس بیمه آسماری همواره تلاش داشته است با مدیریت صحیح و علمی دارایی‌ها و تعهدات خود، نسبت توانگری مالی را در بهترین وضعیت حفظ کند.
شرکت‌های بیمه در اجرای مقررات مصوب شورای عالی بیمه (آیین‌نامه شماره 69) موظفند توانگری مالی خود را پس از حسابرسی صورت‌های مالی سالانه، محاسبه و همراه اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی به بیمه مرکزی ارسال کنند. بیمه مرکزی سپس این گزارش را بررسی و نظر خود را درباره توانگری مالی اعلام می‌کند. شرکت‌هایی که در سطح «یک» توانگری قرار دارند، از توانایی کافی برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه‌گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردارند و یکی از اقدامات فنی در راستای حفظ و توسعه توانگری مالی یک شرکت بیمه است. سطوح نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه در پنج سطح زیاد به کم دسته‌بندی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توانگری مالی بیمه آسماری شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه