Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@11:48:07 GMT

افشاگری تاجگردون با هشتگِ «دستمال کثیف»

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۸۵۴

افشاگری تاجگردون با هشتگِ «دستمال کثیف»

رویداد۲۴ طی روز‌های اخیر مسعودی اصل عضو رسمی مرکز پژوهش‌های مجلس با حکم زاکانی از سمت خود برکنار شد.

نماینده اسبق کهگیلویه با اشاره به این برکناری در توییتی نوشت:

«آقای زاکانی، گیرم غلامرضا تاج گردون مشکل داشتند، ولی دکتر «مسعودی اصل» بعنوان یک اصولگرای ناب در استان ما چه مشکلی داشتند که ایشان را از قائم مقامی مرکز پژوهش برداشتید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که نامبرده نیروی رسمی مرکز پژوهش‌ها است که پلکانی تا قائم مقامی رسیدند پس این است انقلابیگری به سبک زاکانی». مسعودی اصل از نیرو‌های شاخص و توانمند اصولگرایی و عضو رسمی مرکز پژوهش‌های مجلس است که با حکم زاکانی از سمت خود برکنار شد.



همزمان غلامرضا تاجگردون، نماینده سابق مردم گچساران، که اعتبارنامه او در مجلس یازدهم تایید نشد؛ در توئیتی نوشت: زاکانی برادر داماد خودش را گذاشت معاونش. زمان بررسی اعتبارنامه در جلسه از من سوال کرد میلاد کرمی دایی زاده شماست و چرا در پتروشیمی کار می‌کند. گفتم پتروشیمی هزار نفر کار می‌کند اینم یکیش. مادر بزرگ پدر میلاد کرمی میشه دختر دایی من. گفت این یعنی رانت قضاوت با شما.   لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، تاجگردون ، زاکانی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تاجگردون زاکانی مرکز پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم