Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-24@22:21:40 GMT

ایام محرم «همپای صبا» شوید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۳۱۵۳

ایام محرم «همپای صبا» شوید

ویژه برنامه «همپای صبا» به مناسبت ماه محرم از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن می‌رود. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «همپای صبا» عنوان برنامه‌ای است که در ایام محرم به صورت تعاملی و در قالب مسابقه پیامکی روی آنتن می‌رود.

این برنامه زنده و مستقیم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر خانه یک هیات (سوگواری در خانه)، فضای من (محتوای منتشر شده با موضوع محرم توسط مخاطبان در فضای مجازی)، رسم و رسوم شهر‌های مختلف ایران در این ایام، دلنوشته‌های مخاطبان برای امام حسین (ع) و یاران و اهل بیت ایشان از جمله بخش‌ها و آیتم‌های برنامه «همپای صبا» در ماه محرم است.

همچنین در راستای تعامل هرچه بیشتر با برنامه، مخاطبان رادیو صبا می‌توانند تصاویر و فایل‌های خود با موضوع محرم و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان را به نشانی www.radiosaba.ir ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه منتشر شود.

در برنامه زنده «همپای صبا» محسن جواهری تهیه کننده و مهدی پر به عنوان مجری مخاطبان را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵،۵ مگاهرتز از رادیو صبا همراهی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ماه محرم دهه محرم برنامه همپای صبا رادیو صبا همپای صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، در مراسمی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: جمهوری اسلامی را محصول نهضت امام حسین (ع) می‌دانیم و پیرغلامان حسینی عصاره جریان مردمی هستند و باید فکری شود تا جریان مردمی با ستاد استانی اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی هماهنگی بیشتر و قوی‌تری داشته باشد.

حجت الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود:میزبانی این مراسم افتخاری است که نصیب شده و بعد از میزبانی اکثر استان‌ها و تجربه ایجاد شده فرصت مناسبی است که بهترین بهره فرهنگی را از تجربیات برگزاری ببریم و بتوانیم به اهداف برنامه ریزی شده وآثار ماندگار آن برسیم.

وی تاکید کرد: محور مهم جریان مردمی محرم و صفر با تجلیل و گرامیداشت پیرغلامان  تقویت می‌شود.

فداکاراستاندارکرمان هم از آمادگی استان و اقدامات انجام شده برای این میزبانی گفت و بیان داشت: تشکیل کمیته های  چهارگانه اولین اقدامی است که انجام شده و سعی کرده ایم تمامی امکانات استان و نهادهای دولتی در کنار ظرفیت‌های مردمی به کارگرفته شود.

رمضان نژاد رئیس سازمان بسیج صداوسیماهم ازاولویت دار شدن کرمان برای میزبانی اجلاسیه بیست ویکمین به دلیل پایتخت بودن جبهه مقاومت خبر داد و گفت:حساسیت مراسم امسال به همین دلیل است و پیرغلامانی از جبهه مقاومت در عرصه بین الملل میهمان ویژه این مراسم هستند.

بیست ویکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است همزمان با ماه محرم در استان کرمان برگزار شود.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • ببینید | تاثیر رادیو در افزایش مخاطبان صداوسیما
  • رضایتمندی سی و دو درصدی مخاطبان از رادیو کیش
  • بزرگداشت روز رادیو در صداوسیمای آذربایجان غربی
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • رادیو کرمان محبوب مخاطبان
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها