Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محسن منصوری   مدیر عامل بنیاد علوی  افزود: بعد از انتصاب آقای فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان مقام معظم رهبری ابلآغیه‌ای ۱۴ بندی ابلاغ کردند و مهمترین آن مأموریت اصلی بنیاد مستضعفان شامل توانمندسازی محرومین و تهیدستان است، تا بتوانیم کاستی‌های احتمالی را نیازمندان را رفع کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد:اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم از دیگر ماموریت‌های این بنیاد است.

 

او ادامه داد: بنیاد مستضعفان دردوران کرونا مبلغ ۲۸ میلیارد تومان اعتبار از طریق دستگاه‌های مسئول برای خدمت به مردم هزینه کرد و سعی می‌کنیم نقش‌آفرینی مناسبی برای توانمندسازی در بخش‌های مختلف شامل اشتغال، سلامت، اقتصاد و دیگر موارد در کنار دولت باشیم و به مردم خدمت کنیم.


مدیر عامل بنیاد علوی خاطرنشان کرد: در موضوع توسعه و پیشرفت آبادانی چارویماق در کنار دولت هستیم و برای گام اول اعتباری به میزان ۲۱ میلیارد تومان اختصاص داده شد، تا پروژه شروع شود و ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دیگر نیز کنار گذاشتیم .

منصوری  گفت: بعضی از پروژه‌ها را صد درصد تامین و تقبل کرده‌ایم و در بحث توسعه و تجهیز مدارس نیز اقدام کردیم .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد مستضعفان بنیادعلوی نیازمندان استان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان این‌که اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از بانوان کارآفرین با توجه به ظرفیت ها و ساختارهای این سازمان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به سازمان جهاددانشگاهی استان سپرده شده، گفت : در این طرح پس از فراخوان و ثبت نام، بانوان سرپرست خانواده در دوره های مهارتی اشتغال محور شرکت کرده و پس از کسب مهارت لازم و توانمندسازی به بازار کار معرفی می شوند.

وی با اشاره به  تجربه‌های موفق و بسترهای بوجود آمده در مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: دوره های آموزشی این طرح شامل صنایع بافتنی(ماندالا بافی، مکرومه بافی)،  صنایع چوبی، گوهرشناسی و تراش سنگ های قیمتی، خیاطی(مدولباس)، عروسک بافی، کار با چرم، دوره های نرم افزار(گیم و انیمیشن، طراحی سایت، موشن گرافی و...)، تکنسین داروخانه و کمک های اولیه است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار  ۲۰ تا ۴۰ ساله می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام و دریافت توضیحات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش دوره های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند  یا با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۰ تماس بگیرند.

حدیدی تصریح کرد: بزودی دو همایش در این خصوص در سطح استان برگزار خواهیم کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی