Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند عصر شنبه در نشستی که به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد، اظهارداشت: نرخ بیکاری را ۲۲ درصد تحویل گرفتیم و اکنون در حال نزدیک کردن آن به ۱۵ درصد هستیم.
وی افزود: برای ایجاد هر شغل باید بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شود که این امر نیازمند تسهیل روند فعالیت سرمایه گذاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته نرخ بیکاری کرمانشاه را سه درصد کاهش دادیم و امسال و سال بعد نیز می خواهیم سالانه ۲.۵ درصد نرخ بیکاری را کاهش دهیم.
بازوند افزود: در سه ماه نخست سال ۹۹ نیز باوجود شیوع کرونا توانستیم به اهداف موردنظر خود در زمینه اشتغالزایی برسیم.
وی به ایجاد بندر خشک در استان اشاره کرد و گفت: ایجاد این بندر برای نخستین بار در غرب کشور زمینه بسیار مطلوبی برای توسعه کرمانشاه محسوب می شود.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: در تقسیم بندی وزارت کشور مرکزیت و دبیرخانه منطقه چهار کشور به استان کرمانشاه داده شد که می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای پیشرفت باشد.
بازوند همچنین از تلاش برای ثبت جهانی اورامانات به عنوان بستری برای توسعه یاد کرد و گفت: در صورتی که منطقه اورامانات به ثبت جهانی برسد گردشگری کرمانشاه متحول خواهد شد.
وی به پروژه پالایشگاه آناهیتا هم اشاره کرد و اظهارداشت: پروژه بزرگ پالایشگاه آناهیتا پس از حدود ۱۰ سال بلاتکلیفی بالاخره در دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف شد و تا پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
استاندار کرمانشاه توضیح داد: یک نهاد عمومی بخش عمده سهام پالایشگاه آناهیتا را خریداری کرده و به زودی به عنوان یک شریک قدرتمند در زمینه اجرایی شدن پروژه در دست به اقدام می زند.
بازوند ادامه داد: همچنین توانستیم علاوه بر پالایشگاه آناهیتا موضوع احداث پتروشیمی چهارم استان در اسلام آباد غرب را نیز قطعی کنیم؛ این پروژه قرار است به صورت کامل توسط وزارت نفت اجرایی شود.
وی به توسعه آموزش و پرورش در استان هم اشاره کرد و گفت: پس از گذشت هزار روز از زلزله آبان ماه ۹۶، با هزینه کرد روزانه ۲۵۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان توسط خیرین و دولت هزار کلاس درس در مناطق زلزله زده ساخته شد.

برچسب‌ها هفته دولت کرمانشاه حسن روحانی اينفوگرافیک هفته دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت کرمانشاه حسن روحانی هفته دولت کرمانشاه حسن روحانی پالایشگاه آناهیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است

ایسنا/مازندران سوخت‌رسانی در مراکز پمپ بنزین استان مازندران طبق روال همیشگی ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: در جایگاه پمپ بنزین شهید اسماعیلی که یکی از پرفروش‌ترین جایگاه‌های سطح استان است روال عادی دارد.

سبحان رجب پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در جایگاه‌های دیگر استان هم وضعیت سوخت رسانی عادی است و خدمت رسانی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوخت‌رسانی در مراکز پمپ بنزین استان طبق روال همیشگی ادامه دارد، تصریح کرد: هیچ تغییری در روند سوخت‌رسانی ما ایجاد نشده است و حالت عادی دارد.

پیش از این مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفته بود: بنزین به میزان کافی موجود است؛ مردم نگران تامین سوخت نباشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • وزارت اقتصاد: تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • وزارت اقتصاد:تداوم روند کاهشی تورم دور از دسترس نیست
  • ادامه روند کاهشی نرخ بهره بین بانکی در سال جدید + جدول
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغالزایی زنجان به فارغ‌التحصیلان
  • روند کاهشی دما در خراسان جنوبی
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است