Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@16:37:02 GMT

آتش سوزی بیمارستانی در خیابان ستارخان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۱۵۰

ملکی درباره جزئیات حادثه آتش سوزی بیمارستانی در خیابان ستارخان تهران توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸:۲۴ عصر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی بیمارستان در خیابان ستارخان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در بخشی از انبار طبقه اول یکی از ساختمان‌های بیمارستان آتش سوزی شده بود.

او گفت: در دقایق اولیه مقداری دود به طبقات بالایی سرایت کرده بود و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش مشغول جستجو و تخلیه دود شدند.

ملکی بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی همه بیماران خوب است و هیچ مشکلی برای بیماران وجود ندارد و آتش در همان دقایق اولیه توسط آتش نشانان اطفا شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر نیرو‌ها مشغول ایمن سازی محل هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم آتش سوزی بیمارستانی خیابان ستارخان کنکور 99 مکانیسم ماشه مارک ویلموتس قطعنامه 2231 روز پزشک شب های محرم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از جاری شدن سیلاب و وقوع روان آب بر اثر بارش شدید باران در شهر قزوین خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی تماس شهروندان مبنی بر وقوع سیلاب در اثر بارش باران و آب‌گرفتگی معابر و منازل در ابتدای ورودی شهرک دانش بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ۴ ایستگاه با تجهیزات کامل و با استفاده از ۷ ماشین سبک و نیمه‌سبک عازم مکان موردنظر شدند.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با حضور در محل عملیات با نظارت معاون محیط زیست و خدمات‌شهری شهرداری با پمپ‌های مخصوص نسبت به تخلیه آب و بازگشایی معابر اقدام کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: برخی از منازل هم که دارای طبقات منفی یک، زیر زمین و پارکینگ بودند، دچار آب‌گرفتگی شدند و تعدادی از خودروها هم در پارکینگ‌ها گرفتار بودند که آتش نشانان با دستگاه پمپاژ تخلیه آب موفق شدند آب گرفتگی‌ها را رفع کنند.

ململی یادآور شد: هم‌اکنون نیروهای امدادی شامل آتش‌نشانی، مدیریت بحران شهرداری، سازمان پسماند شهرداری و پلیس راه در محل حضور دارند و مشغول ارائه خدمات به شهروندان این منطقه که دچار آب‌گرفتگی شدند هستند.

کد خبر 739219

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر بندر امام خمینی
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • آماده‌باش آتش‌نشانان تهران در شب‌های قدر
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس