Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک در آستانه دیدار پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در فینال فصل 2019/20 لیگ قهرمانان اروپا گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از وبسایت یوفا؛ فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت:

ژروم بواتنگ امروز با تیم تمرین کرد و سرمربی همیشه بر اساس آخرین جلسه تمرینی، تصمیم گیری می کند. فردا با کادر فنی صحبت خواهیم کرد تا ببینیم بهترین تصمیم چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که امیدوارم بواتنگ بتواند از ابتدا به میدان برود اما فردا وضعیت او مشخص می شود. نمی دانیم پاوار از ابتدا بازی می کند یا خیر؛ فعلا منتظر بواتنگ هستیم.

تشریح سبک بازی بایرن مونیخ

طی 10 ماه اخیر همواره به دنبال ارائه سبک مشخصی بوده ایم و می خواستیم بازی خود را به حریف تحمیل کنیم. این شیوه تغییر نخواهد کرد. نکته اساسی و اولیه در سبک ما، پرس شدید از جلو است. نمی خواهیم فضای زیادی به حریف بدهیم اما وقتی از جلو پرس می کنید، ممکن است فضای زیادی پشت سر شما در خط دفاعی ایجاد شود. با آگاهی از این ریسک، همچنان به سبک بازی خود متعهد هستیم. باید مطمئن شویم که حریف را در زمان مالکیت توپ و بدون آن، تحت فشار بگذاریم و البته که باید تعادل خوبی در جلو و عقب زمین داشته باشیم.

تمجید هانسی فلیک از پاری سن ژرمن

بازی های پاری سن ژرمن را تماشا کردیم و مشخصا آنها کیفیت زیادی دارند. پاری سن ژرمن تا حد زیادی شبیه به بارسلونا است درحالیکه سبک بازی لیون کاملا متفاوت بود. پاری سن ژرمن فقط 5 گل در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرده که بهترین عملکرد دفاعی است. بنابراین خط دفاعی حریف به خوبی خط حمله اش کار می کند. برنامه هایی برای بازی فینال داریم که امیدواریم به خوبی عمل کند.

بسیار ضروری است که کانال های انتقال توپ میان خطوط مختلف پاری سن ژرمن را قطع کنیم و فضایی برای پاسکاری به آنها ندهیم. پاری سن ژرمن از مزیت بازیکنان سرعتی برخوردار است. آنها از بازیکنانی شگفت انگیز در ترکیب بهره می برند. پاری سن ژرمن، تیمی در کلاس جهانی با بازیکنان سریع و با تجربه است. به راحتی می توانید بازیکنانی درجه یک در خط حمله و البته دفاع آنها پیدا کنید. منظورم مشخصا تیاگو سیلوا و مارکینیوش است.

می خواهیم بهترین عملکرد خود را در فینال ارائه کنیم. اگر در بهترین فرم خود ظاهر شویم و همه در وضعیت 100% باشند، آنوقت می توانیم قهرمان شویم. سومین بازی پیاپی ما در مدت زمانی کوتاه خواهد بود. باید ببینیم سطح آمادگی جسمانی بازیکنان در چه حد است. کومان و کوتینیو نشان داده اند هرگاه به زمین می روند، باعث تقویت تیم می شوند.

جدال دو سرمربی آلمانی در فینال

تقابل با توماس توخل در فینال، فوق العاده است. به عنوان یک انسان و البته متخصص فوتبال، او را کاملا قبول دارم.

همچنین بخوانید: پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ / پیش بینی نویسندگان طرفداری از نتیجه فینال لیگ قهرمانان اروپا هشدارهای فرانسوی به غول آلمانی / کالبد شکافی بایرن مونیخ بعد از صعود به فینال

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: من را با کسی مقایسه نکنید
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی